Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

UAU!

Posted by Jo pe Martie 3, 2009

Adica varianta romaneasca a lui „wow” (nu, nu world of warcraft:) de care incerc sa ma las). A trecut mai mult de un an de cand n-am mai scris si descopar, cu stupoare, ca inca exista oameni care citesc blogul asta. Uneori, chiar mai mult de 100 de oameni zilnic. Ceea ce ma surprinde foarte tare.

De ce n-am mai scris? Pentru ca pur si simplu n-am mai avut mare lucru de spus. Si decat sa scriu ceva asa, doar ca sa fie ceva scris, am preferat sa ma indrept catre alte activitati. Am avut perioade de „obsesie” ca sa zic asa. Au fost cateva luni in care aproape ca n-am iesit din casa, pe motiv de legatura foarte stransa cu World of Warcraft. Pana la un moment dat, cand, cu snacks-uri in par, nepensata de ceva vreme si cu un tricou murdar, mi-am dat seama ca trebuie sa ma opresc (deh, macar acolo eram buna). Si m-am apucat de „rasfoit” un forum, care mi-a dezvoltate o „obsesie” pentru make-up, care persista si acum. Deci as avea subiecte de scris. Poate o sa ma-ntorc.

Intre timp… ce-am pierdut?

Un răspuns to “UAU!”

  1. Ozzy said

    Te iubesc! :)) esti noul meu idol pana ma las de wow

Lasă un răspuns

 
