Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

… si rumegari de dimineata

Posted by Jo pe Decembrie 29, 2007

M-am foit. M-am invartit de pe o parte pe cealalta si apoi inapoi. M-am cuibarit in mijlocul patului unde era plapuma mai calda. M-am foit iar. Am intredeschis un ochi: lumina. Ora 7:59. E prea devreme. Mai incerc sa dorm. Si-apoi, imi aduc aminte ca trebuia sa ma sune. Simt cum imi creste un nod in gat. ” The bastard! „. Si-apoi, o alta idee imi fulgera: ” Daca a patit ceva? daca… „. Nu, nici nu vreau sa ma gandesc la perspectiva asta. He’s ok. But I can’t help but wonder… what if he’s not?

Have you ever felt it? As vrea sa-mi indes ochii inapoi inauntrul orbitelor sa nu-i mai simt atat de mari si grei si sa pot bea cantitati industriale de lichid, si odata cu ele si nodul care deja se poate numi gat. Do you know what it’s like? Thinking 24/7 about someone, thinking of what he might do or might say when you’re apart? I have. Rarely. And it scares the shit out of me. Imi vine sa ma ghemui intr-un colt, sa ma acoper cu o patura si sa astept sa treaca. Degeaba.

Imi aduc aminte de copilarie. De sentimentul pe care il aveam cand ramaneam singura acasa si se facea noapte. Stiam ca nu e nimeni altcineva in casa. „… dar daca?”. Si-atunci ma cuprindea frica si-ncepeam sa tremur si sa plang, incercand cu disperare sa-mi inghit nodul din gat. Da… e aproape ca atunci cand eram copil, insa pe cat de asemanator pe atat de diferit. Cateodata traiesc prea mult mental. Ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de Cioran cu al lui ” nu pot fi fericiti decat oamenii care nu gandesc ” ( sau ma rog, asta e esenta ). Imi aduc aminte cat de revoltata am fost cand am citit prima data asta. Pe parcurs, dupa scurgerea catorva ani, mi-am dat seama cat adevar trist e-n opera lui. Pesimism? Realism as spune mai degraba ( si nu ma refer la curent literar aici ).

Incep sa ma foiesc iar. Dar gata, e clar timpul sa ma trezesc.

Lasă un răspuns

 
