Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Working on Sundays sucks!

Posted by Jo pe Decembrie 2, 2007

De fapt, working on any day that ends with „day” sucks. Ma trezesc dimineata, casc, ma-ntind si-apoi ma uit la ceas. SHIT. Intr-o ora trebuie sa fiu la munca ( si fac cam 50 de minute pana acolo ). Blugii, unde-s blugii? A, da, astia. Au! Cine a pus peretele asta in drum? Apa! Vreau apa calda. Mai repede. Perie. A, stai ca nu m-am imbracat. O fi cald? O fi frig? Bineinteles, intr-un final ies din casa, merg vreo 100 de metri si imi dau seama ca mi-am uitat telefonul. Sau mapa. Sau orice altceva, dar trebuie sa ma intorc. Nu stiu cum fac, dar totusi ajung si la munca in timp. Ceea ce n-o sa se intample daca mai scriu mult. Ma duc sa sufar in tacere :-<

Un răspuns to “Working on Sundays sucks!”

  1. Doggy said

    eu nu ma duc la munca, da’ ma trezesc la 7 ca sa ajung la scoala, so i know how u feel🙂

Lasă un răspuns

 
