Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

…de mine si de voi, de tine si de noi…

Posted by Jo pe Iulie 1, 2007

Da m-am saturaaaaatttt…. ( Vama veche – de ce ? ) . M-am saturat de superficialitatea asta de pretutindeni. De barbati care isi etaleaza muschii si frumusetea si care nu cauta decat acelasi lucru. M-am saturat de plinurile din portofel si golurile din cap.  De oameni frumosi care nu stiu sa lege doua cuvinte. M-am saturat sa am anumite asteptari atunci cand cunosc o persoana si sa descopar ca de fapt e ca toti ceilalti. Nu suport mediocritatea. Pe undeva sunt sigura ca si eu sunt o superficiala pierduta in majoritate. Dar, la fel, pe undeva, sunt sigura ca am ceva doar al meu, ceva ce nimeni n-ar putea inlocui. Insa ma irita sa vad ca s-a ajuns ca oamenii sa nazuiasca mereu spre perfectiune. Femeile sunt aranjate si machiate de la 5 dimineata ( caci vai, daca se trezeste EL si o vede „prea” naturala? ), barbatii plini de muschi si epilati pana si pe picioare. Nu vreau sa fiu asa si nu vreau sa fiu langa cineva de genul asta. Vreau sa ma trezesc ciufulita si nemachiata, sa pot sa umblu doar intr-un tricou prin casa si el sa ma priveasca lenes si pe jumatate adormit, putin plinut sau prea slab, si sa-mi spuna „ce frumoasa esti „. Da, iar ma gandesc la o lume idilica. Asta e perfectiunea la care visez eu.

Nu vreau sa merg in Bamboo. Nu vreau cadou de ziua mea o masina. Nu vreau sa fiu in trend. Nu vreau shopping la Paris. Vreau casuta mea ( chiar daca e inchiriata ) cu pereti portocalii si miros de mosc, vreau sa nu se mai uite nimeni stramb la mine in metrou cand vin de la o alergare prin parc si sunt sifonata. Si mai ales, vreau sa traiesc dupa regulile mele intr-o societate in care troneaza Gucci si Dolce & Gabbana si in care esti egal cu 0 daca nu arunci cu sutele de euro in cluburi.

Da, eu sunt femeia care merge unde e berea mai ieftina si muzica buna, care canta la concerte pana raguseste, care poarta tocuri rar si foarte rar, si care prefera sa faca altceva cu banii decat sa-i arunce pe haine ‘de firma’. Asta sunt si asa imi place🙂 Sunt din nou fericita si multumita de viata mea…si trebuie sa-mi multumesc doar mie pentru asta. Mie si oamenilor minunati care ma inconjoara in fiecare zi si imi demonstreaza ca viata e cu mult mai frumoasa decat cred uneori.

7 Răspunsuri to “…de mine si de voi, de tine si de noi…”

  1. Cristi said

    http://cristipavel.menshealth.ro/mh/experimentul-unu-sa-scriem-impreuna-un-articol-de-cariera

  2. […] Am dat din întâmplare peste un articol al unei fete şi m-a uimit modul ei de a privi lucrurile. Articolul se află aici. […]

  3. Un said

    cool!

  4. Imi place cum gandesti,dar esti doar o picatura d apa in ocean,o oita neagra din turma.Uite un citat care s-ar putea sa-ti placa:”Omul rezonabil incearca sa se adapteze lumii,omul nerezonabil va incerca sa adapteze lumea la el” … Mult succes!

  5. analuchian said

    da… cata dreptate ai…pacat ca de obicei…suntem judecate prin prisma aparentelor… fie ele haine sau bere ieftina… stii?
    colegele mele de facultate incearca sa ma lumineze cu beneficiile casatoriei..cat de bine si de sigura esti atata timp cat …in ochii lumii posezi o „familie” cu standarde inalte si cat de doamna poti (macar sa pari) in ochii (aceleasi)colege tale de facultate (terminata) de 26 de ani si 45 de kg care inca mai calca blugii la spate si sta (deja dubios de mult) in compania baietilor de o conditie morala(oarecum) indoielnica…
    as vrea sa pun la unison ale mele ganduri cu ale tale strigand:

    m-am saturaaaat!!!!

  6. Sky-Hunter said

    @Makavelliro – jalnica replica ta. Ce inseamna „om rezonabil” in acceptziunea ta?! si lasa citatele.

    @Jo – Din cate vad eu, ai trecut printr-o stare cand a scris randurile de mai sus. Se vede clar ca iti este lehamite de un anume gen de oameni. E bine sa defulezi, mai ales in scris, insa chiar te-ai saturat de oamenii astia ? sau poate te-ai saturat de tine sa-i mai acceptzi?

    Nu sti ce vrei🙂

  7. mihnea said

    de ce!!!

Lasă un răspuns

 
