Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Bucuresti, oras de iarna…

Posted by Jo pe Iunie 21, 2007

Eu sunt printre putinii oameni ( cel putin din cate am auzit ) care iubesc Bucurestiul. Cu bune, cu rele. Imi plac gropile de pe Iuliu Maniu ( care o sa dispara…pentru ca e iar in reparatii :-< ), imi place aglomeratia de dimineata de la metrou, imi place rasaritul de soare de dupa blocul de vis-a-vis. Insa cum vine vara simt ca nu mai pot trai aici. Caldura infernala, mirosuri ametitoare si asfalt topit. Afundandu-ma cu jumatate de talpa in trotuar in tip ce astept aproape lesinata autobuzul ma gandesc cum e orasul asta toamna si iarna… Atunci il iubesc cel mai mult. Nu-mi pasa ca cel de langa mine e nespalat de o saptamana. La urma urmei…cand are doua pulovere si o geaca, parca nici nu se mai simte. Insa acum, cand sunt 45 de grade afara iar in autobuz mainile tinandu-se de bare atarna ca porcii la abator si mirosul e oarecum acelasi , acum imi doresc sa plec cat mai departe. Imi doresc un pahar cu apa rece, un algocalmin si-un somnifer…si sa ma trezesc toamna tarziu….

Un răspuns to “Bucuresti, oras de iarna…”

  1. Toxic Colour said

    Stai linistita, gropile din Iuliu Maniu o sa reapara in no time, nici no sa-ti dai seama ca au fost vreodata acoperite!😀

Lasă un răspuns

 
