Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

7 days and still counting…

Posted by Jo pe Iunie 10, 2007

Remember I said a while ago ca ma las de fumat? Ei bine…nu m-am lasat atunci. Insa m-am trezit lunea trecuta cu o singura tigara ramasa. Am iesit pe balcon…am fumat-o pana la filtru si m-am hotarat ” Asta e ultima tigara pe care o fumez”. And yes, it was. Am 7 zile de cand nu am fumat si ma simt minunat. Ma simt mult mai odihnita si mai plina de energie. Si multe alte lucruri. Sper sa ma tina🙂

Cum am reusit? Asta n-a fost chiar asa simplu. M-am gandit eu asa in sinea mea, ca daca nu ma pot lasa, macar sa fumez ceva mai putin nociv. Si am trecut de la Kent 8 la Kent 4. Mi s-au parut mult mai slabe la inceput si aveam senzatia ca fumez paie. In scurt timp m-am obisnuit cu ele si mi se pareau la fel de tari ca cele pe care le fumam inainte.  Am trecut apoi la Vogue ( slims ). Aici mi-a fost destul de greu. Mi se pareau atat de lungi si de slabe tigarile alea ca imi venea sa le arunc si sa merg sa-mi iau normale. Dar m-am obisnuit si cu astea. Apoi am trecut la Virginia albastru ( si Pall Mall portocaliu – sunt cam la acelasi nivel ) si de la Virginia la Kent Nanotek 1. Cele mai slabe tigari posibile. Si pentru ca erau atat de slabe, am reusit sa le las de tot🙂

7 Răspunsuri to “7 days and still counting…”

  1. ce porcarie!
    alea lights sunt la fel de nocive ca si alea normale. faptul ca ar fi mai putin nocive e doar un mit.
    tu ce crezi, e mai mortala o muscatura de vipera decat de 2 vipere? tot mori😛

  2. Felicitarile mele .

  3. Jo said

    Cristi…daca te musca 2 vipere mori mai repede decat atunci cand te musca doar una😉 Asa e si cu tigarile…Mori cu 2-3-5-n secunde/zile/luni/ani mai tarziu😀
    Urban…Merci🙂 8 days now..

  4. imi pare rau sa te contrazic dar mori la fel de repede🙂

  5. somebody said

    Are dreptate Christ Saddler. Chair acum ceva luni s-a incheiat un proces intentat companiilor de tutun privitor la aceasta tema: tigarile light. Dupa analize riguroase de laborator s-a constatat ca cantitatile de gudron, de nicotina s.a. sunt la fel de mari ca intr-o tigara obisnuita. Cuvantul „light” nu face decat sa descrie aroma tutunului. De asemenea s-a mai demonstrat ca anumite tigari light pot fi chiar mai daunatoare decat tigarile obisnuite datorita tratamentului folosit pentru obtinerea aromei „light”.

    Anyway, spor la lasatul de fumat!

    P.S. Ma enerveaza teribil persoanele care abia au iesit de la metrou si alearga disperate spre scara rulanta sa-si aprinda o tigara, avand mereu grija sa fie primii care urca pentru ca afumarea sa se faca perfect si constant asupra celor din spate.

  6. Sky-Hunter said

    Postul asta l-ai scris acum 1 luna.
    Miercuri 8 august 2007 … Fumezi ? dar fi sincera …

  7. mihnea said

    …counting crows

Lasă un răspuns

 
