Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

O tristete stranie..

Posted by Jo pe Aprilie 5, 2007

Uneori ma plimb mult. Imi plac autobuzele.Merg pana la capat de linie si nu cobor decat la statia de unde m-am urcat. Cel mai ades, atunci cand e liber…Imi pun castile in urechi, doar asa, sa aud un zgomot de fond. Suntele astea fara nici o insemnatate, trec mereu prin mine si lasa totul la fel cum a fost. Niciodata nu ma uit la oameni. Nu imi place sa le vad fetele inexpresive, ochii reci si goi si oboseala de pe fata. Ma uit pe geam. Ma uit la masini si undeva in mine sper ca printre toate o sa te vad si pe tine. Si trec atat de repede din ambele sensuri incat ma ametesc. Dar tot continui sa le privesc, ca si cum daca te-as vedea, sau macar daca as avea senzatia ca ai fi tu m-ar linisti. Nu se intampla asta. E aceeasi ruta, insa mereu diferita, mereu cu ceva nou, mereu cu alte ganduri ce trebuie rumegate. De la o vreme m-a cuprins o tristete stranie. Exista ceva in mine care imi dadea speranta. Ceva indescriptibil care imi dadea siguranta ca va fi bine. Si cand ai plecat ultima data…ai plecat cu acel ‘ceva’ al meu. Cu singurul lucru care era doar al meu si care ma facea cateodata fericita.Atunci ai fost poate altfel…totul a fost atat de superficial, atat de formal si rece incat aveam senzatia ca nu eu traiesc, ci ca sunt pur si simplu un spectator incapabil sa inteleaga trairile personajelor. Gesturi seci si mecanice care se voiau a fi tandre, si vorbe care imi rasunau in urechi ca un ecou neclar. Am fost  fericita. Pentru ca praful pe care mi-l arunci de fiecare data in ochi ma impiedica sa vad ca de fiecare data cand pleci iei cate ceva din mine. De cele mai multe ori nu simt. Pentru ca exista indeajunsa speranta incat sa umple golurile. Insa azi m-am trezit si am simtit ca ceva nu e la locul lui. Si am avut sentimentul de sfarsit. Stii, sentimentul ala pe care il ai cand cineva moare. Regreti, plangi, insa stii ca orice ai face, persoana respectiva nu se va intoarce niciodata inapoi.

Si toate emotiile, si toate intamplarile petrecute, si toate acele zile pline de speranta, imi par atat de departe incat am senzatia ca sunt dintr-o alta viata. Fiecare pas, fiecare gest, fiecare cuvant, toate astea imi par atat de impersonale de parca nici nu le-am trait vreodata. Sunt incapabila sa imi amintesc emotia cu care ma gandeam la tine, si cat de mult visam. Nu am simtit..insa a inceput sa ploua. O ploaie rece, asa, ca de toamna. Si hainele umede si frigul m-au trezit din somnul meu lung.

2 Răspunsuri to “O tristete stranie..”

  1. kittin said

    Uneori ma intreb ce e mai convenabil: o despartire sau o moarte? Nu vreau sa fiu sadica, dar pentru sufletul celui care „ramane”, cum e mai usor? Sa stii ca nu vei mai vedea niciodata persoana respectiva si te vei gandi mereu la ce ai mai fi facut daca, la clipele frumoase, la iertarea pe care, neceruta, brusc ai acordat-o? Sau sa existe intrevederi, scurte, caci nici nu va mai puteti privi in ochi decat in treacat, in care sa va aduceti amandoi aminte de ce a fost mai rau, de ce ai facut pentru cel de langa, si cum ti s-au rasplatit faptele, de cat ati suferit din pricina celuilalt, ca intr-un final, dupa multa vreme, aproape sa va uitati? Care e mai favorizat?

  2. Viorel said

    Lacrimogenele nu le comentez. Fiecare-si sapa propria groapa, si toata lumea e constienta de asta mai devreme sau mai tarziu, deci ar fi bine sa iei lucrurile asa cum sunt.

    M-a lovit insa ideea de RATB pana la capat si-napoi. M-a lovit faptul ca-ti eliberezi energiile negative asa cum faceam si eu acum un an.
    E sanatos, e placut… nu e deloc nociv. Si merita, fiindca mai inveti ceva printre doua ganduri razlete…

    So where’s your heart out, kid?

Lasă un răspuns

 
