Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Am prins microbul.

Posted by Jo pe Aprilie 1, 2007

Nu prea sunt eu microbista de felul meu ( sau ma rog, nu eram ). Dar azi m-am hotarat sa ma uit la meci. Steaua – Rapid. Desi niciodata n-am fost microbista, mereu am avut o afinitate fata de Steaua. Tata stelist, amici stelisti, in anturaj stelisti. Fara sa vreau probabil am dezvoltat si eu ceva pentru echipa asta fata de celelalte. Si azi, hai meci. Nu credeam ca o sa rezist mai mult de 20 de minute. Dar spre surprinderea mea am stat tot meciul cu ochii tinta la TV. Nu conta ca-mi scrumam pe picior si aruncam cojile in castronul cu seminte. Nu puteam sa ma uit in alta parte. Daca pierdeam ceva important? Si am simtit asa…lucruri ciudate pe timpul meciului. Si subit, am inceput sa inteleg barbatii care se agita la meci. Vorbeam de una singura in sufragerie ” Ba prostule, apara acolo !” „Hai, suteaza odata…hai ca e liber ala…HAI!”. Mi-a placut meciul. Superb. A castigat Steaua pe Giulesti dupa nu stiu cati ani, si dupa 8 meciuri pierdute in deplasare. Si-am avut o senzatie de fluturasi in stomac. Am descoperit ca imi place fotbalul. Data viitoare ma duc pe stadion, sa experimentez noi senzatii😀

2 Răspunsuri to “Am prins microbul.”

  1. Andrei said

    Hmm sa speram ca iti trece repede ? Poate ca ai sa te plictisesti. Fotbalul e frumos doar atunci cand sunt meciurile frumoase. Pun pariu ca daca vizionai X vs Steaua un meci cu 2 suturi pe poarta si fara niciun gol atunci aveai alta parere.

  2. Quinzelle said

    Şi când îţi spuneam de fotbal dădeai ochii peste cap. Ziceai că-s nebună! Ha! Na să zaci!

Lasă un răspuns

 
