Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Ce faci dupa sex oral?

Posted by Jo pe Martie 21, 2007

Am fost acasa. Am facut gaura in bugetul alor mei🙂 Si ajunsa in Bucuresti, cu forte proaspete, am zis sa merg la facultate. Si pentru ca ma plictiseam asteptand-o pe Steph in statie la Leu, mi-am luat Cosmopolitan. Si rasfoind asa…dau de intaplari penibile. O gagica povesteste ( cica faza e dintr-un film..n-are importanta, tot m-am amuzat):

” Cum nici eu nici iubitul n-aveam chef sa mergem la primul curs, am gasit de cuviinta sa prelungim sederea intre asternuturi in alt fel, mult mai….activ! Evident, a urmat o partida de amor cu tot tacamul, preludiu „a la carte”, sex oral s.a.m.d. Fiindca distractia ne rapise cam mult, n-am avut timp sa ma aranjez si am luat-o la goana spre facultate – la laboratorul de biologie celulara, unde profesorul cauta voluntari pentru tema zilei: studiul microscopic al celulelor mucoasei bucale. Cum voiam sa ma pun bine cu el, m-am oferit drept cobai. Proba era simpla: ti se razuia usor mucoasa bucala si materialul recoltat era pus sub microscop. Numai ca, spre surprinderea mea, colegul care mi-a admirat primul opera a exclamat ” Se misca, domnule profesor!”. ” Sunt spermatozoizi. Mai spala-te si dumneata pe dinti, domnisoaraaa!”, a venit raspunsul lui, dupa o examinare atenta.”

Atentie deci ce faceti cu gurita🙂 Mai ales dupa…

8 Răspunsuri to “Ce faci dupa sex oral?”

  1. Somnoros said

    deci, se poate spune ca s-a pus foarte bine cu profesoru’…😉

  2. Sorina said

    Faze e din Whitecoats.😉

  3. Jo said

    Merci🙂 O sa-l caut.

  4. e naspa filmul. dar o sa fac un entry legat de asta al tau ioano. mi-ai dat idei :))
    imi cer scuze de pe acum😀

  5. palomyta said

    Am vazut filmul, e destul de nasol dar faza e cat se poate de adevarata si se intampla.
    Saptamana asta am facut la biologie celulara experimentul respectiv. Colegei mele care s-a oferit voluntara nu i se misca nimic prin saliva dar ne-a povestit proful ca a vazut, si nu o data, spermatozoizi.
    Bine ai revenit de acasa. Imi era dor de post-urile tale.

  6. lain said

    da era tare faza

  7. Andrei said

    Biologie celulara ? hmm.. noi am facut asta la fiziologie🙂

  8. Viorel said

    Da, bun entry, mi-a placut.😀

Lasă un răspuns

 
