Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Note to self : Keep away from the stove!

Posted by Jo pe Martie 11, 2007

It’s official! Nu stiu sa gatesc. De fapt, stiu sa fac ochiuri prajite. Si, cateodata si cartofi🙂 Snitzele si alte asemenea…oh well, sa spunem doar ca nu sunt o experienta fericita. Dar azi dimineata m-am trezit cu o foame sora cu moartea si cu frigiderul golit de mancaruri care nu trebuie gatite. Now what? Imprejurarile m-au fortat sa ma apropii de aragaz. Se ia o bucata de piept de curcan semipreparat din congelator, se curata vreo 3 cartofi ( degerati, ca altfel n-avem. a da, note to self number 2: cartofii nu se tin pe balcon in perioada iernii ) si ne apucam de gatit.( eu cu mine adica, delia doar a stat si s-a amuzat ) Prajesc cartofii.  Putin arsi, dar merg. Si apoi carnea. Carnea care era inca inghetata ca cica nu trebuia dezghetata. Asa o fi. Pun uleiul la incis pun carnea si incep sa ma uit pe ceas sa fie 6 minute. La al 3-lea ‘chestia’ aia era deja neagra pe o parte. O intorc, o inegresc (aka ard) si pe partea cealalta si zic (balind of course ) GATA😀. Pun in farfurie. Tai. Surpriza. Mijlocul CRUD. Ma scarpin eu in cap…si zic hai, o mai pun la prajit. Evident, pesmetul de deasupra s-a facut negru si carnea tot a ramas putin cruda la mijloc.

Prin urmare, nu cred sa ma mai apropii curand de aragaz. I suck at cooking! And I have proof:

7 Răspunsuri to “Note to self : Keep away from the stove!”

  1. Andrei said

    ma ofer sa te invat😀

  2. Jo said

    Daca nu ai nervi de otel si abilitatea de a explica ca pentru blonde ( eu fiind blonda:D ) nu stiu daca reusesti..

  3. Andrei said

    parca m-ai spus pe nume, deci cand incepem?

  4. Andrei said

    *mi-ai … sunt somnoros😐

  5. Jo said

    Next time I get hungry. In about a week or so :)) Eu mananc rar spre deloc.

  6. Andrei said

    inseamna ca esti varianta mea feminina… eu mananc miercurea, spre toamna

  7. Viorel said

    Oh I feel so good I’m a great cook.😀
    Dar sincer, asa arata si prima mea „pizza”, care era 75% drojdie cu lapte si 25% faina plus MULTE ingrediente pe deasupra (evident ca s-a lipit de tava, s-a facut scrum, si ingredientele zici ca erau Lasagna – au fost chiar comestibile!)…

Lasă un răspuns

 
