Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Zi crunta 2!

Posted by Jo pe Martie 10, 2007

Azi la noi in casa miroase a depresie. Toata lumea e la pamant. Tigari multe, bere ( ca ce era mai tare s-a terminat de multa vreme ) si fetze de inmormantare. Zile ca asta ma fac sa ma bucur ca nu am niciodata ganduri sinucigase. La cate lame am in casa, as fi fost moarta si putrezita deja. Si ma enerveaza ca inca exista o farama de speranta in sufletul meu. And I just can’t deal with things as they are, pentru ca farama aia imi spune mereu ” Va fi ok”. Nu, nu va fi ok. Si eu trebuie sa constientizez asta si sa merg mai departe. Vreau sa nu mai am timp sa ma gandesc la asta. Mereu ma apuca depresia in weekend. De ce? Pentru ca am timp liber. Si eu, ca o imbecila ce sunt, iau firul la despicat in 4 si ma deprim. Oh joy😦

2 Răspunsuri to “Zi crunta 2!”

  1. somnoros said

    mai uita-te la The Secret. poate trece. sigur trece.

  2. Jo said

    Am baut Stejarul si-a mai trecut :))

Lasă un răspuns

 
