Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Pain.

Posted by Jo pe Martie 10, 2007

Daca viata mea amoroasa ar fi un film, in mod sigur ar fi o telenovela. Aproape toate relatiile pe care le-am avut au fost atat de intense si atat de tumultoase, cu fericiri maxime si depresii severe, incat la final m-au lasat fara putere. Spun aproape toate pentru ca au existat si relatii calme. Relatii in care certurile erau aproape inexistente si in care nervii mei proveneau doar din faptul ca totul mergea pe aceeasi linie, fara nici un fel de oscilatie. Eventual, m-am plictisit, dupa maxim 2-3 luni. O perioada am crezut ca sunt atrasa de ‘barbatii rai’ sau de cei cu care nu am nimic in comun. Insa, de curand, am realizat ca nu e chiar asa. De ce un barbat care imi provoaca durere ( nu neaparat fizica ) ma atrage si mai mult? Sunt, oare, o masochista? Sunt dependenta de oscilatiile astea intr-o relatie? E nevoie sa simt suferinta sa fiu din ce in ce mai atrasa de cineva? Intamplarile din ultima vreme imi demonstreaza lucrurile astea. Se pare ca am nevoie la fel de mult de durere pe cat am nevoie de fericire. Singurul meu mod de a trai e cat se poate de intens si de extrem. Nu rezist decat o perioada foarte scurta intr-o relatie calma, pentru ca totul mi se pare monoton. Nu stiu cat de intensa e fericirea pe care o traiesc uneori. Dar stiu ca mie mi se pare ceva inimaginabil, comparat cu depresiile prin care trec cateodata. Da, sunt o individa a extremelor. Exista alb, si negru. Nuantele de gri le pot percepe greu sau deloc. Sunt masochista si ma complac in situatii care imi fac rau. Stiu ca pot schimba lucrurile, dar cumva, ceva in mine imi spune ca nu vreau, sau nu pot. Tot pe acolo e, pentru ca nu fac nimic in privinta asta. Imi consum depresia la fel ca si fericirea si le traiesc una dupa alta la un nivel maxim. Nu stiu daca e un mod bun de a trai. Dar e modul meu. Si nu stiu daca vreodata as putea trai in vreun alt fel.

3 Răspunsuri to “Pain.”

  1. sabina said

    eu as zice ca nu esti masochista. e simplu. o relatie calma nu reprezinta nici o provocare, so, nimic interesant. o relatie care nu merge, sau care nici macar nu vrea sa inceapa, e o provocare. prin urmare, ceva interesant. cred ca-ti preferi lucrurile interesante, nu?🙂

  2. sabina said

    ups, „ca-ti” era „ca”😀

  3. Viorel said

    Stai calma, esti in grafic…
    Asa sunteti toate. Aproape.

Lasă un răspuns

 
