Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Hans Zimmer

Posted by Jo pe Martie 9, 2007

Pe zi ce trece ma conving ca Hans Zimmer e genial. Nu exista ceva compus de el care sa nu imi placa. Ultimul Soundtrack facut de el si ascultat de moi e cel de la The Holiday…pe care l-am luat la 5 minute dupa ce am vazut filmul.

E …n-am cuvinte. Cine vrea soundtrack-ul sa lase o adresa de mail😉 Merita ascultat! De MULTE ori!

2 Răspunsuri to “Hans Zimmer”

  1. corneliu said

    Ai dreptate, e genial! Am si eu cateva compozitii de ale lui. Te rog da-mi si mie, ca sa nu mai caut🙂
    corneliu9d@yahoo.com

  2. Adrian said

    Vreau si9 eu coloana sonora de la piratii din caraibe cine o are sa mi-o dea si mie adi_dnage16@yahoo.com

Lasă un răspuns

 
