Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

8 Martie

Posted by Jo pe Martie 8, 2007

La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor. Sa aveti o zi cat mai frumoasa.

Si acum, ca am terminat cu formalitatile, eu voi avea o zi de 8 Martie ‘perfecta’. M-am trezit la 9 jumate cu gandul sa ma uit la tv la Garsoniera lui Maruta sa o vad pe Elenuca, pentru ca urma sa cante. Pe la 11, satula de Stefan Banica Jr, ii dau mesaj „Ce faci, nu mai canti odata?”…Cica saptamana viitoare. Ok, fine. Asa am ratat 2 ore de somn ca sa le vad fata lui Maruta si lui Banica Jr pe care oricum nu-i suport. Apoi bataie la Scrabble. Cu diferenta de vreo 200 de puncte. Eh, at least it was fun. Ce urmeaza next? Probabil mega curatenie in toata casa ( de obicei asta fac cand sunt deprimata/suparata/nervoasa/plictisita ) apoi baie si, probabil somn. Nu, nu voi iesi in oras sa sarbatoresc pentru ca nu am bani. Nu, nu voi petrece in 2, pentru ca sunt singura. Si pentru ca sunt trista si nu simt nici o bucurie datorata acestei zile. 14, 24 februarie, 1 si 8 Martie sunt zile care imi amintesc constant ca sunt singura. Ma duc sa ma ghemui intr-un colt si astept sa treaca si ziua asta. Poate o bere neagra si multe tigari, seminte si un film. Just lovely!

6 Răspunsuri to “8 Martie”

  1. blueswan said

    Sunt cam in aceeasi situatie, doar ca eu nu fac curatenie 😉

  2. Doggy said

    eu zic sa vii pe la mine sa`mi aranjezi chestiile de pe birou.. ca n`am loc nici pentru mouse :)) asta daca tot ai chef de curatenie🙂

  3. Jo said

    Ma ‘razbun’ doar pe casa mea🙂 Si acum arata all pretty and clean. Si miroase demential de bine😀

  4. radu said

    eh.. macar atat..:)

  5. elenuca said

    uuu…iarta-ma pentru stefan banica Jr!ne au zis ca il baga pe el, idolul femeilor, ca sa nu stricam noi audienta….:) profesionalisti, ce mai!!! poate data viitoare….:)) te-am pupat, nebuna mea cu halucinatii si vise, cu gandacei sau fara, singuratica si haotica, pierduta in spatiul morfopentatonic al sunetelor absolute!!! apropo te pupa cei sapte pitici de ziua de dupa 8 martie si anunta ca sunt oripilati de destin!!

  6. Jo said

    Iti tremura mana de postasi de 2 ori ?:))

Lasă un răspuns

 
