Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Calatorie cu peripetii

Posted by Jo pe Martie 7, 2007

Fost in oras azi. Am scos nasul la aer. Baut un cico in Yellow si apoi spre casa cu 137. Mi-era frig si foame pe deasupra. Si un trafic infernal ca simteam ca nu mai ajung acasa. Si incepusera sa ma ia nervii. Pe undeva pe la Plaza, se urca doi ‘baietasi bronzati in exces’ care incep sa cante manele. Din gura, ca n-aveau telefon care sa pleieze mp3. Pe la Romancierilor, doamna care statea langa mine la geam se ridica sa coboare. Nici macar n-a apucat sa se dea jos ca a aparut unul dintre colorati cu un zambet cat toata moaca ” Ma lasi si pe mine sa stau?”. Fiind cu nervu intins ii raspund sec ” Te grabesti asa tare? Asteapta sa coboare doamna „. Coboara respectiva iar eu ma mut la geam, sa-i fac loc coloratului. Si incepe ” Aaa…da` eu voiam sa stau la geam, ce te-ai pus tu repede acolo?”. Replic „Pretentii sa faci cand o sa-ti permiti sa-ti cumperi masina ta si n-o sa mai mergi cu autobuzul ” si dau volumul mai tare in casti. Nu indeajuns pentru ca inca mai auzeam ce discuta cei doi.  Sau ma rog, franturi. Am auzit „curva”, „tare-n gura”, „mi-am schimbat deja parerea” etc. Am zis sa tac. Cu mintea prostului nu te pui, ca-i odihnita. Inainte de Scoala Generala 139 apas si eu pe butonul de stop. Bineinteles…coloratii aveau de comentat „Da` vai fa`…ce smechera esti sa moara famelia mea”. Iar tac. Dau sa ma ridic de pe scaun si simt o mana pe fund. Scrasnesc din dinti, tac, si imi continui drumul. Cobor langa scaune si simt o a doua mana pe fund. Imi scot una din casti si ii zic ( destul de tare, a auzit destula lume in jur ) ” Chiar nu ti-e rusine? Daca esti prost, stai in banca ta si nu te mai afirma atat „. Lumea se uita la noi de parca ar fi fost cel mai normal lucru din lume. Opreste autobuzul si dau sa ies prin multimea de lume care facea acelasi lucru. Si, evident, mai simt o mana pe fund, si de data asta la modul cel mai nesimtit, cu mangaieri. Acum chiar n-am mai rabdat. M-am intors si i-am dat unuia dintre colorati o palma cu toata setea. Evident, am primit un sut in picior de am crezut ca se rupe. Nu s-a rupt dar am schiopatat putin pana acasa. Ce mi se pare extrem de curios e ca cei doi nu aveau mai mult de 16-17 ani, si orice individ de gen masculin din autobuzul ala ar fi putut sa-i calmeze imediat. Dar nu s-a deranjat nimeni. Parea cel mai normal lucru din lume. Inca imi tremura mainile de nervi. Cum se poate ca intr-o capitala de secol XXI, o femeie sa fie pipaita si bruscata intr-un autobuz plin de lume si nimeni sa nu reactioneze in nici un fel?

11 Răspunsuri to “Calatorie cu peripetii”

  1. somnoros said

    traim in romania. nu te-ai obisnuit?
    barbati-s niste labe triste.

  2. Jo said

    Am observat.

  3. Eugen said

    Americanii-s de vină

  4. ze said

    bucuresti..bucuresti..bucuresti..daca ai ajuns aici (din nefericire) trebuie sa te obisnuiesti cu el😐

  5. eu ti-as fi bagat limba in gura si as fi facut sex cu tine de fatza cu lumea😀

  6. Jo said

    Tu taci din gura ca n-ai tupeu sa faci asta nici cand dorm la tine :))

  7. Quinzelle said

    Femeie dar nu era niciun pensionar prin autobuz? Cel puţin eu ştiu că aici mă salvează pensionarii dacă e ceva pentru că se plimbă moca toată ziua!
    Hai că nu ai murit. Îţi iei maşină şi nu te mai pipăie nimeni . Atunci o să te înjure toţi!

  8. pai nu e vorba de tupeu ci de vrut😛

  9. nu e cazul sa te enervezi, dar daca erau suti, trebuia sa le spargi gura. in rest trebuia sa fi mai sigura pe tine ca atragi pustanii🙂😛

  10. okidoki99 said

    Vezi.. daca bei cico singura.. asa se intampla😛 . Adevarul e ca lumea nu se baga pentru simplul fapt ca nu se stie ce rotite lipsa au acei colorati si nu vor sa se trezeasca cu o cantitate surprinzatoare de fier in corp (asta ca sa dau un exemplu mai radical).

  11. eu said

    nu ti.ai dat seama?in romania nimeni nu m.ai stie de rusine.

Lasă un răspuns

 
