Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Ani de liceu…

Posted by Jo pe Martie 6, 2007

Azi mi-am amintit de liceu…si de toate fazele de care merita sa-mi amintesc.

Cum stateam in banca in zilele toride si picura apa din blugi, pentru ca ne udau baietii cu sticle de 2 l de apa.

Cum spunea bland Ghitza, proful de fizica „mai baieti, nu mai dati foc pe acolo prin spate…va rog eu, nu mai aruncati scaunele pe geam „.

Cum facea armata Martalogul cu noi, si spunea ca ne exmatriculeaza.

Cum venea directoara si facea crize pe tema „MA! Care ati baut iar in clasa? Hai, recunoasteti ca scadem puncte la purtare la toata clasa „.

Cum dormeam dimineata in banci. Si cum eram noi clei la fizica si a venit directoarea in locul profului obisnuit, si pe tabla era scris mare „MUIE” si noi n-aveam nici macar caiete.

Cum ne facea profa de chimie „Boambe” si „prostalauce”  si cum se intorcea catre „spuma societatii ” si le spunea „Aistia-s parca-s prosti „.

Cum veneam cu cate 3 scutiri pe luna cu dismenoree, si cand ma intreba dirigul ce-i cu ele raspundeam cu „Probleme hormonale domnu` diriginte”.

Cum vorbea alternant Clem…ba foarte tare, ba foarte incet si cum l-am imitat 2 ani dupa ce a plecat.

Cum se mancau seminte si se juca tenis de masa in clasa. Cum s-a trezit una sa exclame „Dar vai, daca spargeti geamul cu mingea de ping-pong” si toata lumea a ramas interzisa.

Si toate celalate lucruri pentru care totusi imi pare rau c-am terminat liceul. Si pentru ca mi-e dor de colegii care mi-au fost alaturi 4 ani, aproape zi de zi cate 7 ore.

O piesa, si-o poza in amintirea fostei clase 12 F din Petru Rares Suceava…

Cretzu ( Ceilalti ) – Cadoul meu

11 Răspunsuri to “Ani de liceu…”

  1. Florin said

    Ba! Io inca sunt in liceu. Si nu fac d’astea cu muie pe tabla si scaune pe geam. Ce draq scoala faceai tu in Suceava? :))

  2. Jo said

    Noi suntem clasa pe care o sa si-o aminteasca multa lume din liceul ala, multa vreme de acum incolo🙂

  3. roxana said

    Brava colegutza…m-ai facut sa plang.chiar era misto chiar daca eram noi cam terorizate si e adevarat o sa facem parte din paginile de istorie ale Colegiului National Petru Rares, suceva. (asta ca sa amintim si firma:)) )

  4. somnoros said

    o clasa cum sa nu doresti nici dusmanilor. dar asemenea amintiri chiar merita pastrate. :*

  5. radu said

    haha… uite ca mai sunt „tampiti” si in alte locuri. eu am terminat in Tg. Mures si am avut o clasa cam ca a ta… la orele de economie obisnuiam sa facem valuri, fumam in biblioteca scolii si scrijeleam pe peretii clasei tot felul de porecle prostesti… si acum simt ca o bucata din sufletul meu a ramas intepenita in banca fara fund pe care am visat neincetat la orele de romana de luni dimineata dupa betii crunte.. unde esti studenta acum?🙂 P.S. tata a terminat tot in suceava dar la Stefan cel mare.. >:)

  6. corneliu said

    Hei, Jo! Fratele meu a continuat la Petru, iar eu trec in fiecare dimineata prin fata liceului, dar lipseste ceva… NOI!
    Cand mai vii prin Suceava sa treci si pe acolo. Cred ca profii ne duc dorul🙂

  7. Jo said

    Ma bucur sa vad ca mai dau si fosti colegi pe aici🙂 Din pacate singurele perioade cand trec prin Suceava sunt vacanta de Craciun si cea de Paste si nu gasesc pe nimeni pe la liceu.

  8. palomyta said

    Nu merge link-ul😦

  9. Jo said

    I checked it…si merge🙂

  10. blueswan said

    ce clasa zurbagie :d

  11. kisunea said

    fun fun fun😛

Lasă un răspuns

 
