Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Asta-mi mai lipsea!

Posted by Jo pe Martie 5, 2007

Gata, viata mea este completa. Vin si eu ca omul din oras, relaxata, cu gandurile-n colturi…si intru in bucatarie sa fumez o tigara. Si *fleosc, fleosc*…Hopa, ce-i asta? Ma uit in stanga : apa.In dreapta…apa.In fata: apa. In spate nu era apa, n-a ajuns pana pe hol. Ma scarpin eu ca taranu roman in varful ciufului…si ma duc la vecinu de langa.

„Buna seara domnu` Sergiu…ma scuzati ca va deranjez…Dar ati fost cumva pe la noi pe acasa si ati varsat ceva pe jos din greseala?”

Cica nu. Da hai sa vina totusi pe la mine sa vedem de unde curge apa. Mutam mobile ( lucru pe care-l fac foarte des de altfel…Ma gandesc sa le las totusi in mijlocul bucatariei, ca eventual tot acolo ajung ) si incepem sa pipaim tevile ( in apa pana la aproape de glezne, evident ). Am gasit. Intre apometre si chiuveta, teava de la apa calda avea o mica gaura pe unde apa curgea in voia ei. Am inchis robinetele si da-i la strans apa. Apa in care faceau pluta o armata de gandaci. Si da-i cu mopul, stoarce mopul…Si tot asa cam o ora. Apoi slalom printre mobile sa iesi.

Asta era singurul lucru care-mi lipsea. Numa inundatie n-am facut, ca in rest am facut de toate. Viata mea este completa. Tin sa multumesc celor care au facut instalatia in apartament ( care by the way, mai mult de 2 ani nu are ). Acum ma astept sa fie o explozie ceva de la gaze…sau de la reteaua electrica…Ma duc sa-mi cumpar costum fireproof.

Singurul lucru care ma bucura e ca am gasit gandaci morti. Si multi. Poate scap odata de ei!

2 Răspunsuri to “Asta-mi mai lipsea!”

  1. eugen said

    Întotdeauna se poate mai rău… Dacă s-ar strica calculatorul?
    Dar e bine că gândeşti pozitiv.

  2. blueswan said

    Pune capcane pt gandaci… si tevi de Pexal. Si scapi de toate grijile „administrative”

Lasă un răspuns

 
