Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Zi crunta..

Posted by Jo pe Februarie 24, 2007

Azi e o zi CRUNTA.FOARTE. Mahmureala e grele. Am topit aseara o sticla de tequila ( in 4 in mod inegal…mie mi-a iesit, dupa calculele mele in stare avansata de ebrietate, ca am baut fo`…250 ml ) vreo 2 guri de whisky ( care se era foarte naspa…stiu eu ce stiu de nu beau whisky ) si neste bere, treburi dupa care mi s-a taiat firul. Imi mai aduc aminte la un moment dat ca umblam cu un snitel in gura, apoi ca aveam ceva de discutat cu buda…si…nu mai stiu. Da am vizualizat filmuletele de aseara care mi-au reimprospatat memoria. A fo` bine. Da azi nu mai e. Doare capu, doare stomacu, mi-este greturi si-am gasit in pat neste chestii care mi-ar fi placut sa nu fie p-acolo. Azi bolesc. Si mananc castraveti murati si beau schwepps…

Un răspuns to “Zi crunta..”

  1. Eugen said

    Data viitoare îţi recomand o pastilă de cap luată înainte. Şi vizionarea a cel puţin un filmuleţ în care cineva discută cu buda, sau ceva asemănător.
    Succesul e garantat.

Lasă un răspuns

 
