Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

The end!

Posted by Jo pe Februarie 22, 2007

Azi m-am hotarat subit sa imi bag picioarele. M-am plictisit. Dupa o luna de tras incolo si incoace si fara nici un rezultat nu vad sensul in a depune si mai mult efort intr-o cauza pierduta. Poate ca ar fi meritat toata agitatia mea si tot stresul daca ar fi dat macar un semn ca e ok si ca pot sa continui ( dupa doom2 ). Insa pentru ca e cea mai ciudata persoana din lume, si pentru ca niciodata n-am putut sa-mi dau seama ce gandeste, m-am hotarat sa imi bag picioarele in toata ‘treaba’ asta ( ca altfel n-as sti cum sa o numesc ). Si-am primit un ” Ok, noapte buna & papa „. Noapte buna si tie scumpule. Sper sa gasesti Femeia Perfecta. ( at least…good luck in searching for her )

5 Răspunsuri to “The end!”

  1. somnoros said

    nu cauta Femeia Perfecta (sau pe Fat Frumos in cazul tau)! (l-)au cautat-o si altii (altele) si nu (l-)au gasit-o!

    stiu, suna ciudat… iezplicatzii pi ym, if u want.

  2. Eugen said

    N-o asculta, aberează cam mult în ultimul timp. Eu îi spun că e nebună şi ea-mi zice că vocile îi spun altceva… Nici n-a înţeles ce vroiai să zici.

  3. elenuca said

    nu pot decat sa iti dedic o melodie:
    „da nu ma dau, nu ma dau, nu ma dau!!
    da nu ma dau pe orisicine!!!!”=))

  4. somnoros said

    vocile spun ca tu esti nebuna! si vocile au intotdeauna dreptate!

  5. somnoros said

    commentu anterior ii pentru eugen!!!

Lasă un răspuns

 
