Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

About pets

Posted by Jo pe Februarie 21, 2007

Pentru cei care se intreaba daca inca mai am gandaci : Da, mai am🙂 Si se pare ca n-o sa scap prea curand de ei…

4 Răspunsuri to “About pets”

  1. somnoros said

    incearca cu regent. de la farmacii veterinare. in loc de 1 fiola la 20l, cum se recomanda pt culturi, pune 1 fiola la 1-1,5l si stropeste in punctele esentiale.
    ti-as recomanda decis, dar tre sa eliberezi perimetrul o vreme mai indelungata si e mai periculos pentru om decat regentul.
    dar, asa cum am vazut la teleenciclopedia (imagineaza-ti ca au ajuns s-acolo gandacii de bucatarie!), cea mai eficienta arma de distrugere este papucu’!

  2. Jo said

    Sunt imuni la regent.De 3 luni le tot fac dush cu regent, si tot degeaba

  3. de_ce said

    si eu am, in bucatarie!😀 eu zic sa nu le facem cunostinta, ca poate se inmultesc

  4. blogdeumor said

    in sfarsit, cineva care are aceleasi probleme ca si mine.
    faza naspa e ca eu m-am obisnuit cu ei si nu ma mai oripileaza. ii vad traversand camera si nu ma mai obosesc sa le iau gatul. O data, m-am surprins chiar jucandu-ma cu unul. Stateam aplecat deasupra lui si ii taiam calea cu palma. El se facea cale intoarsa, iar eu mutam mana si o luamd e la capat.
    M-am obisnuit ca tipele care vin pe la mine sa tzipe cel putin o data in prima jumatate de ora. Dupa aia cred ca se obisnuiesc si ele cu gandacii.😀

Lasă un răspuns

 
