Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Long ago…I wrote something

Posted by Jo pe Februarie 19, 2007

Discutam cu un prieten, nu mai stiu exact despre ce, dar s-a ajuns la filozofat. Si daca tot era vorba de filozofat, mi-am adus aminte de cateva chestii scrise pe la 16 ani cand dadea inspiratia pe-afara. Surprinzator, una dintre ele imi place si acum :

Nu shtiu daca ai intrat in noptile mele pentru a`mi risipi trupul.Sau mintea.Nici daca spre dimineata m`ai uitat in ochii tai pret de secunde.Nici daca acum,in miez de zi,ocup milimetrul decent in marmura mozaicului tau.Nu stiu nimic.Nu shtiu daca iti pasa.
Stiu sa plutesc in apropierea ta ca foile frunzei.Stiu sa fiu ciorchinele de strugure.Sau hartia aceste scrisori inutile.Sau aerul cel mai tare.Stiu sa vad cerul shi sa simt pamantul.Sa fiu coltul fericirii acesteia.Si nu al fericirii de maine.Stiu ca tu bei apa altfel…
Nemuritor nu eshti sa ma inchizi in rece glob de sticla.Sau in vechi album de fotografii.Nemuritoare nu sunt ca sa infrunt singura pustiul vremurilor.Iarna dupa iarna.
Te pot picta in mine.Firesc.Cu pensoane de lumina vei zice.Incat ingerii ar orbi,vei zice.Din parul tau nu`mi cresc radacini voi zice.Mainile tale n`au degete pentru a inflori,voi zice.Tu care eshti in dauna vietii mele,voi zice.Voi tacea shi voi zice.firesc.
Cred in tine pentru ca tu nu eshti altfel.Cred in tine pentru ca m`ai facut sa cred.Asa cum cred ca sunt o umbra shi sunt o umbra.Nu sunt cea care se inchina siesi.
Nu stiu daca iti pasa.Nu stiu nimic.Nu stiu daca acum ocup milimetrul decent in marmura mozaicului tau.Nu shtiu daca ai intrat in noptile mele pentru a`mi risipi trupul.Sau mintea.Nu stiu daca spre dimineata m`ai uitat in ochii tai pret de secunde.Asculta`ti inima.Sau inima…

Lasă un răspuns

 
