Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Four Star Pizza

Posted by Jo pe Februarie 19, 2007

In sfarsit mi-am gasit un ‘provider’ de pizza : Four Star Pizza. Livreaza gratuit, in militari, pizza e destul de accesibila si ieftina. Ne rodea foamea azi ( pe mine si pe Del, colega de apartament adica ), si dupa indelungi dezbateri ne-am hotarat asupra unei pizza jumbo de la Four star. Sunam…dam comanda..si urmeaza o intrebare : „Va deranjeaza daca va mai trimitem inca o pizza jumbo gratuit?” .

Si Del „Ermm…cat costa?”

FSP „E gratuit ”

Del ” Trimiteti”

Si uite asa ne-am trezit cu 2 pizza imense. Needless to say ca am putut maca doar 3 felii de fiecare ( in total erau 16 si extra large ). Si toata treaba asta a costat 25 de lei. Imi place. Mai comand de la ei🙂

7 Răspunsuri to “Four Star Pizza”

  1. Victor said

    okkkkkkkkkkk

    vreau si eu nr de telefon sau adresa deja dream pizza imi sta in gat🙂

    dau la schimb indicati pt trafic.ro sau/si niste substanta anti gandaci de militari lol

  2. Jo said

    0740897608. Sau mai degraba http://www.fourstarpizza.ro ( boxele incet ca urla jinglebells in ele )

  3. Jo said

    A. Ca recompensa aleg substanta anti gandaci😀

  4. quinzelle said

    Jo, hmmm Four Star Pizza zici. Am şi eu aici în oraş firma asta şi comandam si eu de la ei ca îţi dădeau o pizza moca, până am sunat într-o seara era unu beat cică era party la ei şi ne-a invitat acolo ( pe mine si încă 3 prietene ) şi când am văzut în ce condiţii fac pizza aia şi cum manipulează ingredientele am zis că în viaţa mea nu mai comand de la ei. Bleach!

  5. Victor said

    bun…………..

    cum facem cu substanta? :))

  6. Victor said

    fuck pizza aia sucks rau de tot

  7. vicky said

    eu sunt din brasov si pot spune ca sunt multumita de cei de la four star de aici. desi am auzit tot felul de zvonuri ca s-ar face pizza in conditii rele va pot spune ca mi_am luat pizza de la sediul firmei si nu am vazut nimic care sa ma deranjeze,mai mult chiar ,aici la noi se poate manca pizza chiar in local pt. ca cei de la noi din bv au si local si ofertele sunt valabile si aici si pizza e total diferita in bine decat in alte orase.dupa cum vedeti m-am documentat.

Lasă un răspuns

 
