Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Am imbatranit…

Posted by Jo pe Februarie 17, 2007

La concluzia asta am ajuns astazi. Am iesit aseara in oras…si am observat ca nu mai am nici un chef de party. Am plecat acasa la 1, ca niciodata. Mi s-a acrit de iesiri si de chef-uri, de intors acasa in zorii zilei, de nopti nedormite si alte asemenea. Ori am imbatranit, ori pur si simplu m-am plictisit de toate astea. Cert e ca nu imi mai provoaca nici o satisfactie. Am obosit. Vreau sa gasesc pe cineva care sa-mi placa, sa stiu ca atunci cand ma intorc acasa dupa o zi plina, exista cineva care e dispus sa ma stranga in brate si sa imi spuna o vorba buna. Stiu, vorbesc ca o femeie de 35 de ani care cauta sa se marite. Dar nu, nu e asa. Viata in 2 e cateodata mai buna.  Sa ai cui sa iei mici nimicuri fara nici o ocazie, sa ai pe cine sa certi ca si-a lasat sosetele in mijlocul camerei, sau ca n-a cumparat paine si e deja inchis la toate magazinele… Vreau sa simt iar fluturasi in stomac, si sa fiu cu capul in nori ( dar nu la modul stupid, cum se intampla de obicei ). Si mai ales, vreau sa fie reciproc.

De ce nu vezi tu cum sunt de fapt, si ma ignori ? De ce ma zbat ca proasta pentru ceva ce nu poate, si nu va fi vreodata ? De ce nu pot sa accept ce este si sa merg mai departe? Pentru ca mi-e dor de mirosul tau, de zambetul si de felul nepasator de a fi, pentru ca mi-e dor sa ne certam si sa-mi faci 1000 de nervi si sa-ti spun ca-mi vine sa-ti f*t una din fundul gradinii. Pentru ca nu mai vreau sa fiu singura. Si pentru ca tu esti singurul pe care il vreau.

M-a apucat melancolia si dorul de iubire…O fi efectul de Valentine’s day intarziat, sau cel de Dragobete a venit mai repede. Cine stie? Cert e ca eu voi fi una dintre acele femei care nu vor primi nici macar un sarut de 8 martie sau care nu va avea parte nici macar de o plimbare prin parc…

2 Răspunsuri to “Am imbatranit…”

  1. okidoki99 said

    Iti recomand acest film. http://www.imdb.com/title/tt0846789/

  2. Eugen said

    Eu recomand asta.

Lasă un răspuns

 
