Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Acting like a fool…

Posted by Jo pe Februarie 13, 2007

…is what I do when I get a crush. Si toata lumea observa schimbarea mea. Sunt aeriana, spun numai prostii, fac numai tampenii, parca sunt altcineva. Dintr-o persoana destul de rationala ma transform intr-un ceva, care isi da deoparte orgoliul, egoismul pana chiar si ratiunea si se umileste in ultimul hal. Si evident, cine ar vrea sa fie cu o nebuna? Eu, stiu sigur, ca daca as fi barbat, as fugi de mine ca femeie cat ma tin picioarele si nu m-as uita inapoi. De fapt, majoritatea au si facut asta. I’m such a fool. Dar asta doar pentru ca sunt indragostita. Citisem un articol acum vreo cateva zile pe tema seductiei, sau ceva de genul. Si autoarea scria la un moment dat ca „Stiu sigur ca pot cuceri un barbat care nu ma intereseaza. Cand vine vorba de cineva care ma intereseaza, toate datele problemei se schimba „. Imi pierd siguranta, imi pierd gandurile, ideile, si nu mai inteleg absolut nimic. Probabil de asta ma si intreaba lumea ” vorbesc cu peretii? „. Raspunsul e DA. Capacitatea mea de a intelege ce spun altii e aproximativ egal cu 0. Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca ma gandesc mereu la acel el pe care mi s-a pus pata. Si indiferent ce-as face, nu mi-l poate scoate nimic din cap. Mereu am sentimentul ala de „sa-l sun? sa nu-l sun?” si probabil ca sunt cea mai stresanta persoana de pe lume. Asa e, recunosc. Dar nu pot face nimic in privinta asta. Sunt total fucked up. Ma simt mica si vulnerabila. Foarte vulnerabila. Si acum, in prag de Valentine’s day ( chiar daca eu nu suport sarbatoarea asta ) exista milioane de oameni care sa-mi aminteasca la fiecare secunda ca EU sunt SINGURA, ca EL nu ma vrea, si indiferent ce-as face, lucrurile astea o sa ramana asa. Si nu, nu vreau pe altcineva, nu vreau sa afac alte chestii care sa-mi ia mintea de la asta, nu vreau sa ies in oras sa ma distrez. Vreau sa stau acasa, in pat, sa oftez din cand in cand, sa ma uit la poze, sa-mi vina sa-mi smulg parul din cap si sa ma dau cu capul de pereti ca sunt o proasta si stric totul mereu. Asta sunt eu, si partea proasta e ca sunt singura care trebuie sa traiasca cu mine in fiecare clipa. Acum tot ce trebuie sa fac e sa ma ghemui intr-un colt pana imi trece. Si sa ma gandesc mereu la cum ar fi putut fi…

3 Răspunsuri to “Acting like a fool…”

  1. dushu said

    Io zic sa dai join team-ului nostru care a zis ca se „betiveste” la singular, uniti de ura colectiva fata de aceasta mirobolanta sarbatoare inventata pentru supt portofele.🙂
    daca esti p’aproape de brasov..te asteptam…si asteptam cu interes ziua de maine sa iesim sa le demonstram ca e mai fain single decat double nothing.

  2. Jo said

    Brasovu e departe de bucuresti maica…Si la mine in portofel sufla vantul..

  3. […] in Somnoros-diverse at 2:42 am by somnoros Cam asa s-ar traduce titlul lui Jo. Ca o nebuna… Da. Asa-s femeile cand se-ndragostesc. Si barbatii, da’ mai rar si […]

Lasă un răspuns

 
