Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Timpul

Posted by Jo pe Februarie 12, 2007

Azi vreau sa vorbesc despre timp. Timpul care pare ca se contracta cand ai nevoie de el, si care se dilata atat de mult cand astepti sa treaca cat mai repede. M-am trezit tarziu azi. Am umblat putin prin casa, mi-am facut siesta, si s-a facut 11:20. Cand Dumnezeu? Am avut impresia ca au trecut doar 10 minute…Si a trecut aproape o ora jumate. Si da-i si imbraca-te, incalta-te, unde dracu e mp3-ul ala, ah…castile, unde am pus castile, o sa-mi fie frig asa…dar ce mai conteaza nu mai am timp..

Alearga la metrou, repede, repede, ca si asa e tarziu. Evident, am ajuns cand metroul tocmai pleca. Lasa, e luni, vine

urmatorul in 5 minute. Si trec 5, trec 7, trec 10. Metroul nicaieri. Deja mi se parea ca a trecut o vesnicie cand, in sfarsit,

a venit si metroul. 11:40. Cum ajung eu la victoriei in 20 de minute? Pana la Eroilor mi s-au parut 3 ore . Ma rog, pana la urma am ajuns si la servici, cu 10 minute intarziere. Nu-i nimic, nu s-a prins nimeni.

Insa problema nu e asta. Problema e ca am nevoie ca timpul sa se dilate atunci cand sunt in intarziere, si sa se contracte

atunci cand astept ceva. Cred ca asta e problema generala. In orasul asta nimeni nu are timp, nici macar sa zambeasca,

nici macar sa respire. Toti sunt intr-o alerta generala, de parca ar veni sfarsitul lumii. Si seara, ajungi acasa ca a doua zi sa o iei iarasi de la capat…

Un răspuns to “Timpul”

  1. euterpe said

    azidiminata m-am urcat in 41 pana la crangasi(CREDE-MA E UN SPORT EXTREM!!) si vreo trei tanti fustrate au tipat la mine, ca sa ma tin de bara, sa tin cotu nush cum de parca era vina mea ca intarziasera toti…am ras cu hohote atat de tare ca daca ar fi vut un pic de loc mi-ar fi dat vreo doua peste urechi…ce sa facem..haz de necaz…asta e..nu mai avem timp de nimic…poate de un ras isteric din cand in cand..=))

Lasă un răspuns

 
