Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

I’m turning GAY!

Posted by Jo pe Februarie 6, 2007

Acum ceva vreme aveam senzatia ca trec prin inceputul transformarii din persoana heterosexuala in….persoana gay🙂 Incepusera sa nu-mi mai placa barbatii. Nu ma atrageau inca femeile, dar eram convinsa ca asta urmeaza. Pana cand a aparut cineva ( nu spui ţine, persoana importanta ) si mi-a sucit creierii prin toate partile. Si mi-am dat seama ca inca imi plac barbatii, dar ca am devenit cu MULT mai pretentioasa si mai picky. Well, at least I’m not turning gay.

Si cum eram eu foarte satisfacuta de chestia asta…am realizat pana la urma ca barbatii sunt prea mult pentru mine, si nu merita sa-mi complic existenta pentru si cu ei. Prin urmare, the right thing to do, ar fi sa trec baricada pe partea cealalta. Cred ca mai am numere de telefon de la tipe care mi-au facut avansuri. I’m gonna go make a phone call🙂 De azi, OFICIAL, imi bag picioarele in barbati si in relatii in care ne jucam de-a soarecele si pisica iar rolurile se schimba alternativ.

Un răspuns to “I’m turning GAY!”

  1. eugen said

    Ai Orange, Vodafone, Cosmote, Zapp, RTC, RDS sau UPC?
    Te şi văd cântând în ploaie: „Oficial îmi merge bineeeeeeeeeeeeeee”.

Lasă un răspuns

 
