Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Mars and Venus on a date

Posted by Jo pe Februarie 5, 2007

Barbatii sunt o eterna sursa de mister. In primul rand, cred ca asta e natura lor. In al doilea, exista un limbaj al lor, pe care EI se asteapta sa-l cunosti.

De pilda, Sambata, in club vine un tip, destul de dragut, si-mi cere numarul de telefon si-mi spune ca sunt frumoasa. Cum mie imi place sa vorbesc la telefon, i-l dau. Imi zice ca ma suna maine. Of course, we all know ca 1% din barbatii care spun ca te vor suna a doua zi chiar suna. Si nu inteleg…de ce mai trebuie sa spuna asta? Nu se poate incheia o propozitie cu „ok, mi-a facut placere, la revedere?”. Trebuie sa existe mereu acel „Te sun maine/zilele astea „. ( Si nu e vorba doar de mine aici ).

Numarul 2 : Le place sa vorbeasca mult. Dar cand e vorba sa si puna in practica…se pierd. Zilele trecute m-a abordat un tip cu „hei gagica…te scot si eu la o plimbare?”. Pentru amuzament, i-am raspuns ” Hai! „. Evident, s-a fastacit cu scuze de genul ” stii, eu de fapt am iubita…si ziceam si eu doar asa… „. Da, normal. Cainele care latra, nu musca.

Numarul 3: Te place un tip. Nu-i dai mare atentie, oricum nu e genul tau. Pana iesi odata cu el…si incepe sa-ti placa. Ei, cum se prinde el de chestia asta, pa si la revedere. Subit devine cu totul neinteresat de persoana ta. I mean…wtf is this? Concurs? Hai sa vedem cate gagici pot sa fac sa se indragosteasca de mine? Inteleg jocurile astea la 16-17 ani. Dar cand un individ de 25-26 de ani reactioneaza asa…it makes me question myself.

Postasem mai demult un dictionar… Al barbatilor pentru femei si al femeilor pentru barbati.

Din cel al barbatilor pentru femei, reiesea in mare parte, ca barbatii se gandesc doar la sex. Intr-adevar, atunci cand nu au parte, se gandesc doar la asta. De altfel, si eu fac asa. Insa mi-e greu sa cred ca totul se rezuma doar la asta. O femeia va avea mereu impresia ca daca un tip ii face complimente vrea sa ajunga in patul ei. Ok, si daca e asa, unde e problema? Inca mai traim in lumea aia in care esti judecat pentru numarul de barbati care au trecut prin viata ta? Multe dintre prietenele mele se plang ca actualii lor iubiti le judeca pentru ce a fost inainte. CE CONTEAZA? Asta e marea intrebare. De ce barbatul trebuie mereu sa gandeasca la modul ” Daca ai facut x sau y lucru cu mine dupa o saptamana, inseamna ca asa faci cu toti.” sau altele de genul.

E stupid. Si ma enerveaza ca lumea din jurul meu se loveste mereu de problemele astea. Mi se pare foarte potrivita fraza cu „BArbatii sunt de pe Marte, Femeile de pe Venus „. Inca sper ca pana o sa-mi gasesc eu sfarsitul, Babratul si Femeia vor avea un limbaj comun.

PS: Nu-mi sariti in cap ca „EU nu sunt asa si pe dincolo”. E scris la modul general, avand in vedere cateva persoane pe care le cunosc. Generalizez pentru ca pot, si pentru ca stiu ca exista si exceptii de la regula.

2 Răspunsuri to “Mars and Venus on a date”

  1. sergiu said

    bravo😀 \:D/
    =D>=D>=D>=D>=D>=D>

  2. sergiu said

    bine zis😀

    p.s. You are posting comments too quickly. Slow down.

Lasă un răspuns

 
