Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Cate-un pic pic pic…

Posted by Jo pe Februarie 4, 2007

…pana s-or termina banii. Vorbisem ieri cu Stef si stabilisem sa iesim seara in club. Dar, bineinteles, seara s-a hotarat ca nu mai iese. Asa ca m-am dus, am facut o baita relaxanta, m-am aranjat, si asteptam pe cineva. Si cum acel cineva nu dadea nici un semn ca ar veni, si Stef s-a hotarat pana la urma ca vrea sa iasa, am zis HAI! Si-am luat bani la mine si-am plecat.

Si pentru ca nu ma prea potriveam cu atmosfera…cineva la bar mi-a facut cu ochiul. Mai exact, vreo 4 shot-uri de tequila si 2 beri. Mai are rost sa spun ca m-am facut cam praf? De vedeam pe strada „muuullteee masini ” cand erau vreo 5? Si de am exclamat „Ia uite…s-a mai deschis o farmacie langa aia veche”😐 Si azi, ‘cu drag’, ma gandesc ca am frecat 70 de lei pentru o durere de cap si-o ameteala. Ma izolez in casa. 2 saptamani nu mai ies. De fapt, nici n-as avea cu ce bani :))

Lasă un răspuns

 
