Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Twice…Once and Never more…

Posted by Jo pe Ianuarie 31, 2007

Sambata. Mare chef de iesit. Dar mare de tot. Dau telefoane in stanga si in dreapta. Pana la urma, Elenuka zice da. Joy! Ok, iesim…dar UNDE? Si avand chef de testat ceva nou, ne-am hotarat pentru Twice. Intr-un final, s-a hotarat si Stephanie sa vina, deci grupul era complet. Pe la 11 si un pic eram in fata la Twice. Intram, ne lasam hainele la garderoba si hai sa mergem sus. Si sus, SURPRIZA! Era atat de multa lume incat n-aveai loc sa arunci un ac. Si majoritatea erau lipiti cu ochii de fetele care dansau pe bar. Dar o, ce fete! Cred ca n-am vazut animatoare mai urate niciodata. Nu c-as fi eu cine stie ce, dar eu nu dansez in fata a x oameni aproape goala. Pe langa celulita, cosuri pe fund, garsime si alte alea, se miscau exact ca un copac in bataia vantului.

Dar sa lasam asta. Am observat ca densitatea de prostie pe metru patrat era uluitoare. Nu puteai dom’le sa dansezi nicaieri ca imediat un hidos avea impresia ca dansezi langa el ca sa-l agati si venea langa tine cu miscari superbe de electrocutat si cu zambet de cana sparta. WTF? Go away and stop breathing my air. Dupa aproximativ o jumate de ora in care am avut nervii intinsi la maxim am plecat jos. Muzica ok, mult mai putina lume. Am dansat, m-am simtit bine, dar tot n-am scapat de idioti. M-a inebunit unul ca s-a indragostit de mine. Cred ca am priza la prosti. Pe la 1 a venit si Stephanie. Nervoasa si ea, cica nu mai aveau loc la garderoba si venise cu haina dupa ea. Am mai dansat, am mai baut…pe la 4 deja muream de plictiseala. Si am zis ca daca tot e 4, mai frecam si noi duda pe acolo o ora pana circula ratb-ul. Proasta alegere. Alti prosti, alti nervi.

Ca sa nu mai spun ca la un moment dat ne-a agatat una, cica sa schimbam 2 replici cu prietenul prietenului ei, ca era el cam singur. Normal ca era singur daca era atat de insipid si de „superb”.

Per total, Twice-ul mi-a lasat impresia de club ‘pe duca’ : lume prea multa si prea idioata, animatoare de mana a doua, decor fara nici o logica si mult prea putin loc. Am fost, am testat dar a doua oara nu ma mai prinde nimeni pe acolo.

Recomandari pentru Sambata asta?:)

Lasă un răspuns

 
