Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

And isn’t it ironic…

Posted by Jo pe Ianuarie 31, 2007

Life has a funny way, helping you out.

Mereu mi se intampla ca atunci cand ma place un tip, sa nu ma atraga mai deloc. Si la fel, cand imi place mie un tip, el sa nu dea nici un semn ca ar simti acelasi lucru. It’s a wierd life. Si sincera sa fiu, m-am saturat sa alerg dupa cai verzi pe pereti, si sa visez cu ochii deschisi. E adevarat, nu costa, dar cand te trezesti intervine dezamagirea. Cred ca raspunsul e sa ma bucur de viata mea. Si sa vad singuratatea mai degraba ca pe libertate decat ca pe ceva rau.

Da, asa e. Sunt singura, libera si pot sa fac tot ce-mi doresc. Si e ciudat…dar asta nu ma multumeste in totalitate..

Un răspuns to “And isn’t it ironic…”

  1. Anca said

    O. My. God.
    Exact la fel mi se intampla si mie. :-S
    si intotdeauna a fost asa. totusi mi s-a intamplat (demult) sa imi placa supermult un tip, si cred ca era cam vizibil😛 si spre mirarea mea, a inceput si el sa ma placa. atunci s-au intamplat niste chestii (my ex + a french dude) siii.. mi-a trecut de tipul de care vorbesc, oricum nu a facut destul de repede „pasii aia” de care e nevoie pentru a intra in relatie, si am avut prea mult timp de gandire.
    asa ca, a murit crush-ul.

    dar inafara de situatia asta exceptionala:D (si inca 2 la care in care placutul a venit de ambele parti, in acelasi timp), cu toti a fost acelasi pattern, aceeasi poveste. he likes me? ohh..too bad, coz me doesn’t like him.
    i like him? he wouldn’t even consider me as a gf.
    cat de trist.

    cred ca e what they call sindromul fructului interzis. intotdeauna mai interesant va fi ceva pentru care trebuie sa lupti, ceva la care nu poti ajunge (usor)

Lasă un răspuns

 
