Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

La vita e bella

Posted by Jo pe Ianuarie 23, 2007

Da, viata e minunata. De ceva vreme, am ceva in mine, care ma face sa radiez. Nu stiu daca am un motiv anume, dar cert e ca n-am mai fost atat de fericita de ceva vreme. Am descoperit ca mi-e mult mai bine singura, ca nu am nevoie de o relatie si ca pot sa le incerc pe toate si sa le fac ok. Plan saptamanal : Luni -> examen. Marti-> leguma. Miercuri -> citit cursuri jumate de ora ( asta inseamna invatat pentru examen ) apoi examen. Joi -> relaxare. Vineri, Sambata -> Club, Duminica-> refacere dupa club.

Cum m-am distrat sesiunea asta nu cred ca m-am distrat toata viata la un loc. Si the best part is…ca iau note mari la examene ( pt mine 8 e mica ). I love my new life. Fara sa depind de cineva, fara sa dau raportul sa fac doar ce vreau, cand vreau cu cine vreau. Dulce gust al libertati🙂

ps: nu, n-am tras pe nas, nu mi-am bagat in vena, n-am fumat si nimic altceva din sfera asta. It’s something on the inside that does that…

Un răspuns to “La vita e bella”

  1. palomyta said

    Cele mai tari chefuri is in sesiune, e litera de lege chestia asta🙂

Lasă un răspuns

 
