Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Nu am chef azi…

Posted by Jo pe Ianuarie 16, 2007

Si nu am chef si gata. Pot sa ma dau peste cap, sa stau in maini, sa fac orice, ca tot nu-mi vine cheful de invatat la istoria economiei. Adica…ce materie mai e si asta? Ce-mi trebuie mie? La ce ma ajuta? Ma rog…asta e teoria chibritului. Cert este ca, orice as face, eu nu am chef de invatat si maine dimineata am examen. La lucrare mi-am permis sa merg absolut pe dinafara…dar aici nu prea. Restanta = imposibilitatea de a merge la marire. Si daca nu merg la marire, o sa am o medie de tot rahatul si-o sa trec la taxa. Si ai mei o sa ma spanzure. And I do not want to die. Deci, prin urmare, ma duc sa-mi salvez viata si sa citesc cursurile alea..

Un răspuns to “Nu am chef azi…”

  1. euterpe said

    c-o fi si greu!!! STRESATO!!! aproape ca ma stresezi si pe mine

Lasă un răspuns

 
