Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Victory!

Posted by Jo pe Ianuarie 13, 2007

Dupa ce ca aseara am venit acasa pe la 1 jumate si m-am culcat ( aproape praf, evident ) pe la 4, ma gandeam eu in sinea mea ” frate, maine dorm pana la 2 „. De unde…la 8 jumate, bineinteles, s-a trezit vecinul meu meloman. Care sta sub mine, nu deasupra ( yeah, am o problema cu identificarea sursei sunetului ). Si m-am chinuit eu o ora…2..3…la 11 jumate, deja satula de atatea manele si atingang cota maxima de ofuscare din ultimele 2 luni, m-am ridicat ca sageata din pat si asa „fancy” cum eram, m-am dus sa le sparg ceva in cap.

Bat la usa, deschide un soricel, adicatelea un individ, pe la vreo 1,75, slab cam cat mine, cam ca o acolada, cu ochelari si acnee ( da, chiar ca in filmele americane cu nerds ). Deschide usa, se uita speriat la mine, si da sa o inchida ( ce-o fi crezut, ca vreau sa intru peste el? ) „Alo, alo..ce faci, imi inchizi usa in nas? ”

„da`…ce s-a intamplat”

„chiar nu se poate asculta muzica mai incet? ai impresia ca ti-ai cumparat bloc si pui muzica pentru toata lumea”

„ssstai putin ”

Se inchide usa. Dupa un minut apare o femeie 1×1 ( si nu glumesc…de fapt, am impresia ca era mai usor sa o sari decat sa o ocolesti ), tot asa, cu o mutra foarte speriata

„Ce este?”

„Doamna, va rog eu frumos, chiar nu se poate muzica mai incet? E totusi sambata dimineata”

„Vvvai, ma scuzati, sigur”

Si sunt mandra sa zic ca n-am mai auzit nici un sunet care sa vina de dedesubt de atunci ( adica de vreo jumate de ora ). Efectele probabil se vor vedea pe termen lung. But I’m happy anyways🙂

4 Răspunsuri to “Victory!”

  1. Silviu said

    Hmmm sunt tare curios cum arati tu de dimineatza… fancy :))) dar de…. probabil weally weally scawy… daca n-ai mai auzit muzica :)))) lolix… keep it up… soon everyone will know you as… the freak from # floor..

  2. Jo said

    Surprinzator, arat destul de bine dimineata🙂 asta daca nu sunt mahmura

  3. euterpe said

    tequilaaaaaaaaa

  4. alinutz said

    ce tequila bai nene…. bere, vin, wisky-cola, iar bere… tequila intre elle…!!!

Lasă un răspuns

 
