Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

I met a bunny

Posted by Jo pe Ianuarie 13, 2007

Cum era eu sa uit sa scriu tocmai asta🙂 Tocmai despre o persoana atat de importanta.

Si-am fost aseara in expirat. Surubelnita, bere, surubelnita, tequila, bere si mult mult fum. Adica…oi fi eu fumatoare, dar acolo mi-am umplut plamanii pentru o saptamana. Si pentru ca vorbisem cu epurasul si mi-a zis ca poate merge si el in expirat, si pentru ca Andrei ma tot lasa singura, dau si eu un mesaj timid „mai vii? da un sms daca da”. Dupa vreo o ora apare si epurasul. Ne-ntalnim intr-un loc mai putin aglomerat ( adica la baie, normal, ca in rest era plin – ma rog, intre 2 bai ) si dupa buna-urile de rigoare, guess what my first line was? ” Aveam impresia ca esti mai scund ”😐 smart, aren’t I? A urmat o discutie relativ interesanta ( pe care nu, n-o s-o reproduc😀 ) din care mi s-a parut mie ca teh bunny are cate un pic din toate, inclusiv din defecte🙂 Per total, nice person to talk to. oh and, nihasa, sunt 3 tipuri de barbati🙂 those who like breasts, those who like bottoms and those who like both🙂

5 Răspunsuri to “I met a bunny”

  1. sergiu said

    ce e un bunny?

    ca nu cred ca e unu adevarat😀

  2. andrei said

    unde-si tinea coada?😕

  3. euterpe said

    l-ai cunoscut pe net??

  4. Jo said

    Nu, in expirat :))

  5. pipotzica said

    marfa in expirat…..;)

Lasă un răspuns

 
