Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Changes

Posted by Jo pe Ianuarie 13, 2007

M-a apucat in ultima vreme o nebunie.  Parca prea ma obisnuisem cu toate lucrurile. Asa ca m-am apucat de schimbari. New haircut, new color si un chef nebun de petrecere. Ce conteaza ca am sesiune? Daca nu am invatat nimic la economie si am luat 9, inseamna ca se poate sa impaci si capra si varza ( sau, sa mananci tu varza si capra sa se descurce singura ). Si ca final, ma simt bine cu noul look si noul mod de petrecere a timpului. In definitiv, daca nu eu, atunci cine ? ( fizz, desigur )

Un răspuns to “Changes”

  1. sergiu said

    hai ca poate vin pe acolo si daca nu ai chef de party e aiurea

    asa ca ar fi bine sa itzi pastrezi chefu’😀

Lasă un răspuns

 
