Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

My very own Lg White Chocolate

Posted by Jo pe Decembrie 26, 2006

Life’s good🙂 Si pentru ca am fost cuminte anul asta, mosul mi-a adus un Lg Chocolate ( because I was hopelessly in love with it ). Si pentru ca l-am tot butonat, as putea sa ii fac si un review.

Tastele termosensibile ( because that’s what’s new ) sunt relativ usor de utilizat, odata ce te obisnuiesti cu ele. Contrar parerilor unor persoane,telefonul nu autoapeleaza, si nu face nimic din ce nu doresti tu, pentru ca tastele se blocheaza automat dupa 5 secunde. E adevarat, trebuie apasat finut pentru ca altfel riscati sa activati 2 butoane deodata si nu se stie care dintre ele va prelua comanda.

Baterie : inca nu am apucat sa vad cat tine pentru ca folosesc des usb-ul si se incarca automat cand il conectez la calculator. Insa o amica ce poseda si ea un Lg Chocolate, mi-a spus ca o tine aproximativ 2 zile cu ascultat muzica, vorbit destul de mult, jucat jocuri and pretty much everything.

Meniu : meniu simplu si usor de utilizat.

* Profiluri – 5 profiluri pe care le poti personaliza cum vrei tu. Volumul e cam slab ( chiar si la maxim ), iar intr-un mediu zgomotos nu se prea aude.

*Registru apel – 20 de apeluri pierdute, 20 de apeluri primite si 20 de apeluri efectuate + durata ultimei conversatii, durata tuturor conversatiilor primite sau efectuate + cost apel ( necesita anumite setari )

*Unelte – Favorite, Ceas alarma, Ora in lume, calculator bla bla🙂

*Organizator – Calendar, Memo si Agenda

*Mesaje – telefonul dispune de functia SMS, MMS si E-Mail. La sms, ma deranjeaza ca atunci cand scriu un mesaj, si nu il trimit, mi-l salveaza automat iar atunci cand vreau sa trimit un alt mesaj, imi apare si cel vechi, si nu exista posibilitatea de a-l sterge. MMS-ul functioneaza ok iar E-mailul nu am reusit sa il configurez cum trebuie ( sper eu )

*Multimedia – Mp3 player – nu incap foarte multe piese (memoria e de 128 mb ) insa calitatea sunetului este destul de buna ( cand sunt folosite castile )

                      – Camera foto – 1,3 mp insa calitatea nu e uimitoare.La urma urmei, e un telefon, nu o camera foto. Bliz incorporat ( nu prea e blitz, e doar o lumina care ramane aprinsa pana cand faci poza – eu o folosesc ca lanterna de cele mai multe ori😀 )

                    – Camera video – same as above

                   – Inregistrator de voce – permite inregistrarea unor memo-uri de maxim 20 de secunde

                  – Album foto

                  – Videoclipuri

Navigator – mi s-a parut destul de dragut si usor de utilizat, singurul dezavantaj fiind ca nu exista optiunea de a parasi browser-ul. SIngura metoda e de a apasa tasta mp3 ( situata in lateral dreapta) sau de a inchide si deschide clapa.

Personale – muzica, imagini, videoclipuri toate categorisite pentru usurinta 🙂

Setari – Here you have settings for pretty much everything

Dezavantajele pe care le-am gasit :

– in primul rand, tasta pentru terminarea apelului situata in lateral dreapta. Pentru ca acolo se afla de obicei degetul meu mare cand tin telefonul in timpul unei convorbiri, mi se intampla de multe ori sa inchid din greseala apelul. Thing that sucks.

– situarea tastelor alfanumerice. Foarte greu de folosit cu o singura mana.

– dictionarul T9. Nu il folosesc, dar am auzit multe plangeri in privinta lui

– aplicatiile Java sunt destul de dificil de instalat ( am cautat de am inebunit, dar pana la urma am dat de capat )

E un telefon destul de sofisticat si foarte dragut ( da, women’s phone, and I like it ). Trebuie umblat cu atentie la el, altfel creeaza nervi🙂 Eu sunt destul de satisfacuta de el.

ps: daca e cineva interesat de instalarea aplicatiilor java sau a imaginilor si a sunetelor, leave a message and I’ll explain ( sunt prea lenesa sa scriu un review mai detaliat, desi am informatiile necesare ).

Thank you Santa Claus😀

5 Răspunsuri to “My very own Lg White Chocolate”

  1. fdgsfdg said

    hi..good site..by..

  2. radu said

    sal.am si eu un lg si as vrea sa stiu mai multe despre el,ma poti ajuta?ms.bye

  3. te ajut eu:
    cu el poti da telefoane
    poti primi telefoane
    ai semnal in functie de mediul inconjurator
    e gay pt un tip
    are cele mai naspa taste
    e color
    si il poti arunca la gunoi fara remuscari😀
    by a sony-ericsson

  4. Very useful and informative blog. Recommended for all to see.
    http://medsdrugs.blogspot.com/

  5. Ramona said

    plz kre ma ajuta :((? vreau si eu sa stiu kum pot sa instalez jocuri pe telu asta x( :((:((:(( va roogg

Lasă un răspuns

 
