Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Vecinul meu e meloman, si eu am sa mor de inima rea!

Posted by Jo pe Decembrie 14, 2006

Da! Astazi la 7 dimineata ( si acum imi vine sa-mi smulg parul din cap cand imi aduc aminte ) am descoperit ca vecinul meu e un mare meloman. A facut studiu muzical la vreo 6 manele ( e studiu, ca erau pe repeat ), apoi hip-hop, apoi iar o manea si acum avem din nou hip-hop. Tare ciudata combinatie e individul asta. De fapt, tind sa cred ca e un frate si o sora, sau , ma rog, doar un el si o ea. Ei ii plac manelele, el  e mare rapper. Si uite asa se bat ei pe calculator/combina/ce dracu o fi si pe somnul meu cel dulce de dimineata. Stiam eu ca nu trebuia sa vin acasa aseara…dar daca m-am incapatanat, mi-am primit si pedeapsa.

ps: BA!TU, ala de sus. Crapati-ar curentul in casa sa poti muri in bezna!

Lasă un răspuns

 
