Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Furt cu bun simt

Posted by Jo pe Decembrie 14, 2006

Stand astazi in 133 in vecinatatea unor indivizi pe care ii vedeam deja cu mainile in buzunarele mele (HAH!N-am nimic de valoarea, asa ca ar fi luat tzeapa😀 ) mi-am amintit de o aventura, relativ amuzanta, a unui amic. Intorcandu-se seara de la un eveniment l-au racolat 2 indivizi cu un cutit si „Da-ne telefonul”. Omul, speriat ( nu prea te apuca rasul cand vezi doi cu un cutit si nimeni altcineva prin preajma ), scoate telefonul si il da. Baietii il iau, si se indeparteaza. La un moment dat, se opresc, discuta ceva, si unul dintre ei se intoarce. ” Hai ba, ca sa vezi ca suntem baieti de treaba…uite inapoi cartela. Ca noua ne trebuie 50 de lei, si cartela nu putem s-o vindem”. Amicul ia cartela si da sa plece. La care tipul ” Da ce faci smechere…nu ne multumesti? Nu dai si tu o bere? Ca totusi…am fost baieti cu bun simt!”

Curios cum percep unii bunul simt🙂

Lasă un răspuns

 
