Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Banul, ochiul dracului…

Posted by Jo pe Decembrie 13, 2006

In ultima vreme parca nu-mi mai place Bucurestiul. Lasand la o parte traficul, si nesimtirea de care dau dovada unele persoane, ce ma deranjeaza e ca orasul asta e ca o gaura neagra care imi soarbe banii. Si nu glumesc. Lunar, ultimele 2 saptamani din luna fac foamea, pentru ca raman fara bani. Si daca ar fi sa fac o statistica, habar nu am pe ce s-au dus.  E un mare mister pentru mine…ceva gen…triunghiul bermudelor. Numai ca asta e triunghiul magazinelor din Bucuresti unde preturile sunt cu un adaos…cam mare. Sa fim seriosi…un ceai, 6 ron? Da` ce costa atat? O fi apa adusa direct de la izvor si frunzele de ceai abia aduse de prin nu stiu ce colt al planetei? Si tot nu merita atatia bani. Pai de 6 lei, ma duc la plafar, si imi cumpar ceai sa beau tot anul! (la cat ceai beau eu, s-ar putea sa imi ajunga pe vreo 5 de fapt ).

Time is money, my friends…Asa ca, printr-o simpla deductie eu, neavand mai niciodata timp aici, e foarte logic sa nu am nici bani.

Un răspuns to “Banul, ochiul dracului…”

  1. Viorel said

    Mda, n-are cine sa-ti faca cinste cu ceai la Carturesti, Vasiliada sau Cotroceni?🙂

    E adevarat, mananca bani multi, dar o sa-i primesti la loc inmiit cand te apuci de facut ceva la nivel inalt, ceva general recunoscut drept „munca”.

Lasă un răspuns

 
