Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

And…we’re back!

Posted by Jo pe Decembrie 4, 2006

Dupa secole de asteptare ( de fapt, 2 luni au fost ), si multi nervi intinsi la maxim, mi-am pus si eu net. Si a fost o intreaga aventura. Pentru ca stau in Militari, si aici C-zone-ul este (ma rog, era ) cel mai popular, ma duc si eu frumos la tanti de la casierie : „Sarumana…stiti…vreau si eu sa ma abonez la internet”

„Aaa…pai nu se poate”

„Pai de ce?”

„Ca nu se poate dom’le, ce tot pui atatea intrebari?”

N-am mai intrebat de ce au impanzit tot cartierul cu fluturasi cu noua oferta, daca tot nu mai fac abonari. M-am conformat, mi-am bagat dorinta de aderare in buzunaras, si m-am mutat la concurenta, la RDS adicatelea.

„Stiti…vreau si eu sa…”

„Ok, vreti si cablu TV si telefonie?”

„Pai nu vreau, ca nu am tv si nici telefon”

„Ok, venim in 60 de zile”

Aaaaa…multumesc, dar nu multumesc. Si de atunci, a trecut vreo o luna. In care am platit dial-up-ul de mi s-au uscat buzunarele. Pana la urma, am gasit un fluturas de la o retea de cartier. Si sun:

„Buna ziua, Xplor Network?”

…(conversatie din care rezulta ca sambata la 12 vin sa imi puna net )

Sambata

Ora 12 : Astept…nimic

Ora 13: Sun .. „Stiti…trebuia sa ..”

„Bloc 145?”

„Da!”

„Aaaa…pai venim la 3”

Ora 3: Nimic

Ora 4: Sun „Stiti..tot eu”

„Suntem pe drum”

Ora 5: Deja incepeam sa ma enervez

Ora 6: Nimic

Ora 7 : Sun iar: „Nu va suparati…da` pe care drum sunteti? De la Brasov la Bucuresti…sau care?”

„aaa…nu, dar nu v-au sunat colegii mei sa va spuna? Am fost, dar nu ne-a lasat administratora”

Mhm. Now what? Sun proprietara, sa vina sa vorbeasca cu administratora. Proprietara vine abia Vineri. Vorbeste. Administratora, nimic de comentat. Sun sambata „Stiti…fata de sapt trecuta.. ”

„aaa…da da, bloc 145, nu? venim la 2”

Evident, n-au venit la 2, au venit pe la 5. Acu, hai sa vorbim cu administratora. Mergem…

„Stiti…in legatura cu internetul…”

„A, da, voi sunteti fetele de la 105 nu? Cand m-ati intrebat voi de internet si v-am zis ca nu?”

„Pai stiti, ca asa ni s-a spus si noua…ca…mmm..”

tipul de la net : „Sititi, vreau si eu niste acorduri, niste semnaturi ”

„A, nu! Pentru asta mergeti la presedintele de scara !”

(evident, sistemul romanesc )

Mergem la presedinte:

„Buna ziua, stiti….bla bla”

„Pai ce vreti de la mine?”

„Pai trebuie sa punem inca o cutie in bloc!”

„Inca una? Pai mai sunt 2”

„Pai alea sunt de la C-Zone si RDS”

„Pai si ce ma intereseaza?”

„Pai stiti, ca oricum aia de la C-zone dispare, ca C-zone-ul a fost vandut la RDS”

„Pai eu de unde stiu asta?”

„Pai va spun eu”

„Pai nu, ca trebuie sa ma interesez, veniti luni”

Boooonnn! Da eu vreau internet dom’le! Acuma!

„Pai putem sa iti tragem de la scara A ( eu fiind la scara C ), dar platesti cablul.”

„Cat costa?”

„0,85 lei m”

(Ce cablu o fi ala la banii astia? Cu cristale swarowsky?) „Bine dom’le, platesc”

Se duc baietii, trag cablu (fo` 100 de m, asa….cred ca au inconjurat blocul de doua ori cu cablul ala, abia dupa aia mi l-au bagat in casa ), vin, mufeaza, si cica in 10 minute dau drumul. Trec vreo 2 ore…si vad ca nu mai da cable unpluged. Dar tot nu merge. Dau ping-> Request timed out. Ii sun. Cica au aflat si vin imediat. Vin dupa vreo 2 ore (era ora 9 ). Se duc si incep sa schimbe. Si la mine in casa, ajung abia pe la vreo 12. Si se invart ei, si pana la urma…hai sa mai mufueze odata. Mufeaza, baga cablu si…surpriza, merge netul.

Ok, pleaca baietii. Stau si eu putin pe net. Dupa o ora, pica netul! Sa mor cu spume, nu alta. Iar sun „Baiii…nu merge!”

„A, pai s-a ars panoul electric la scara 1. Venim maine dimineata si reparam”

One day later, aveam si eu net, ca tot civilul. Dar oare a meritat cablul asta toate peripetiile?

5 Răspunsuri to “And…we’re back!”

  1. AmaruL said

    Plm coix nu mai inflori atat d la tine k nu a fost aja!

  2. AmaruL said

    d unde ai scos povestea asta?

  3. AmaruL said

    Iti dau 1 sfat… Impuscate =)))

  4. Jo said

    Oh, banuies ca locuiesti cu mine si stii ce se mi se intampla 24/7 no? Yeah, I guess not.

  5. Esti si trista pe de-aspura cu cablu !!! esti cam pe linga realitate !!!
    cablu simplu pentru boxe e 10.000 metru :)) asta e diamant!!! esti mai trista ca…

Lasă un răspuns

 
