Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Si…l-am inchiriat!

Posted by Jo pe Septembrie 7, 2006

In sfarsit, dupa indelungi cautari si multe injuraturi la adresa agentiilor imobiliare, am gasit apartament. Si l-am si inchiriat! Si culmea, dupa ce am facut asta…azi am primit 3 telefoane de la 3 agentii diferite cum ca „Stiti…avem de la dumneavoastra o cerere de inchiriere „. Bă voi sunteti prosti? Sau cu reactie muuullltttt intarziata!De ce nu m-ati sunat in decembrie sa ma intrebati daca mai caut apartament? Cata inutilitate dom’le…

Da` bine ca am eu unde sa stau🙂

Un răspuns to “Si…l-am inchiriat!”

  1. pirahna said

    eu inca mai caut.

Lasă un răspuns

 
