Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Gata dom’le, il inchiriem…sau nu?

Posted by Jo pe Septembrie 5, 2006

Cam lenesa sunt in ultima vreme.N-am mai scris nimic.N-aruncati cu pietre in mine…e din vina apartamentelor🙂 Cred ca pana la sfarsitul lunii, daca mai aud mult de apartamente, ori o iau razna, ori o sa-mi deschid o agentie imobiliara. Ce e dom’le cu apartamentele astea? Garsoniere cu preturi de apartament cu doua camere, 2 camere la pretul de 3, si 3 camere,la pretul de 2. This is all wrong. Daca ma straduiesc putin, gasesc o garsoniera, un apartament cu doua camere si unul cu 3, toate la acelasi pret. Si daca trag putin de mine, gasesc si unul cu 4 camere. Acum….bun, am gasit o oferta care imi convine. Sun la agentie..”stiti, eu sunt ala de la vanzari, colegul de la inchirieri e plecat.Da` lasati un numar si va sunam noi” …BI-NE! Multumim. Urasc agentiile imobiliare. Niciodata nu e acolo sa-ti raspunda cine trebuie. Cand o sa reusesc sa vad un apartament prin agentie o sa dau un premiu cuiva. Probabil mie o bere. Ca dupa atatea cautari m-am surmenat. Vreau un apartament, care sa nu ma stoarca de bani, si sa nu fie la dracu-n praznic la republicii, sau la piata resita sa ma manance tiganii. Cer PREA MULT? Stiu harta Bucurestiului pe de rost, si nici macar n-am stat acolo prea mult. Teoretic, stiu sa ajung oriunde. Practic, probabil o sa ma pierd cu primul tramvai si o sa ajung prin Afumati. On the other hand…de abia astept sa ma mut. Dar unde? Singura posibilitate e in gara, numai ca, probabil o sa-mi ceara si aurolacii chirie. Dar poate daca vin cu un sul de saci menajeri ma lasa in pace😀 Vivat agentiile imobiliare!

3 Răspunsuri to “Gata dom’le, il inchiriem…sau nu?”

  1. Viorel said

    sacii menajeri trei’ sa fie plini de aurolac, fato, nu te duce nepregatita!!

    can’t wait to cha

  2. Jo said

    aurolac e acelasi lucru cu lac auriu ?😀

  3. crazyadm1n said

    merge si bronz lac si ce mai gasesti care sa le confere unora iluzia unei lumi mai frumoase si mai roz🙂

Lasă un răspuns

 
