Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Ochi pentru ochi si…pila pentru dinte!

Posted by Jo pe August 27, 2006

Azi a fost sesiune Amintiri din copilarie… Si ne-am amintit noi cate-n luna si in stele si, evident, la un moment dat, s-a ajuns la capitolul dinti. Fiecare cu ale lui. Cum i-a cazut un dinte, cum si-a rupt un dinte…eu, cum mi-am pilit un dinte.

Aveam vreo 8 ani cred, si abia mi se schimbasera dintii. Si unul dintre ei era putin ciobit. Nu-mi aduc nici acum aminte de ce era ciobit, si cred ca nici atunci nu stiam. Dar mi se parea mie asa, inestetic, sa am un dinte altfel decat ceilalti. Si ce mi-a dat prin gand? Hai sa iau pila ( de unghii, evident ) sa-l nivelez. Dupa primele 2 pilituri, m-a luat o durere de-mi venea sa-mi bag capul intr-un borcan si sa-mi dau cu ciocanul peste maini. M-au durut dintii vreo 3 zile. E inutil sa spun ca mancam cu paiul si doar mancare la temperatura camerei. Si uite asa, iar a ras lumea 10 minute de mine. I can’t help it! Sometimes I do stupid things, for everyone’s amusement. Ca si atunci cand am incalzit untul pe paine cu fierbatorul…But that’s another story to tell…

Lasă un răspuns

 
