Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Computerele PUT

Posted by Jo pe August 24, 2006

Dupa ce am stat jumate de ora ( pe ceas! ) sa scriu un post, cu tot cu motivele pentru care cred eu ca Computerele PUT, minunatul meu a cedat si mi-a spus ca „Page can not be displayed!” . Cred ca nu mai e nevoie si de alte cuvinte.

Si pentru ca eu rareori imi pastrez calmul cand mi se strica calculatorul sau cand imi pica netul…Video-ul asta imi este dedicat:

WARNING: Limbaj si (unele) imagini obscene. Nu va uitati cu parintii sau fratii mai mici pe aproape.

8 Răspunsuri to “Computerele PUT”

  1. VyRuZ said

    E vina conexiunii la Internet, nu a computerului tău. Ia-ţi fibră.🙂

  2. Jo said

    Nu nu, nu e vorba doar de conexiune. O ia razna si asa…ca-i vine lui.

  3. crazyadm1n said

    Inseamna ca trebuie sa apelezi la un reprezentant Computer Troubleshooters (este si in SV, pronova ii zice parca)😉

  4. VyRuZ said

    Firewall + anitivirus =

  5. Jo said

    = slowing down my damn computer🙂

  6. Viorel said

    Retrageti trupele!

  7. Great work and pretty colors!

  8. i-auzi…great work cu computerul. e draguts saracul. :))
    si da, calcul nu are nicio vina. in peste 95% din cazuri de vina sunt userii si conexiunea la net. in proportii egale.

Lasă un răspuns

 
