Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Despre cum era sa dau foc la casa!

Posted by Jo pe August 23, 2006

Plictiseala mare! Hai sa-mi fac un ceai. Hai! Super idee! Pun apa la fiert. Intre timp, mai stau putin la calculator, ca dureaza vreo 2 min pana se fierbe. Nu apuc sa ma asez bine pe scaun si suna fixul:

„Hai la o cafea”

„Pai…in cat timp?”
„Iti dau beep cand sa iesi in fata”

„Ok”

In 2 min vine si beepul. Ies val vartej pe usa, sa nu cumva sa intarzii. Ma duc sa beau cafeaua de dimineata ( nu mai conteaza ca e ora 4 ). Stau linistita…beau cafeaua, fumez o tigara, ma relaxez. Si la un moment dat, i se nazare Andreei sa plece acasa. Bine, mergem acasa. Plimbare linistita pana acasa.

Intru in bloc…pe sala, miros de ars. „Dracu, ce fac vecinii astia? La ce dau foc?” Deschid usa de la apartament si constat, cu mare stupoare, ca de la mine vine mirosul ala. „Aoleu, ce arde?”. Stau eu si ma gandesc „CEAIUUULLL”. In bucatarie, un abur de puteai sa faci linistit sauna. Ma duc, sting aragazul si ma gandesc sa pun apa in ibricul ala, ca era rosu de la cat se incinse. Pun apa rece. Buna idee. Am mai facut inca pe-atat abur. Si acum, pentru ca am fost fata desteapta, stau si ma congelez cu toate 4 geamurile deschise, sa se faca curent sa plece aburul. Proasta-s Doamne, da-mi o diploma!

4 Răspunsuri to “Despre cum era sa dau foc la casa!”

  1. pune ceara epilatoare intr-un vas, impreuna cu o lingurita…apoi pleaca de acasa sau du-te si te culca…sa vezi atunci aventura…si nu e vorba de abur!🙂

  2. VyRuZ said

    Erm, ce căutai tu cu ceară epilatoare?😛

  3. Jo said

    Chiar asa :)) Asta s-a intamplat dupa ce ai citit post-ul meu cu iepurasii nucleari?:))

  4. nu, nu era a mea…mai important e ce s-a intamplat nu a cui era ceara…acum trebuie zugravit in bucatarie si pe hol…desi am zugravit acum aproape 1 an in toata casa…🙂

Lasă un răspuns

 
