Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

That’s it! I’m moving!

Posted by Jo pe August 22, 2006

Uh, I’m so excited! Dupa indelungi cautari si dupa mari scandaluri pe tema asta, am primit (foarte pe neasteptate ) o oferta de la o prietena : apartament cu 3 camere, la 10 minute de Piata Romana ( metrou – eu sunt mare fana metrou ), cu inca 2 tipe. Inca nu stiu daca e mobiliat, daca are aragaz sau frigider, daca nu are niste gandaci cat pumnul pe acolo, dar eu deja ma vad locuind undeva aproape de buricul targului si platind doar 100 de euro chirie🙂 Dreaming feels good. Daca e mobilat si utilat, zau daca mai conteaza ceva! Eu vreau sa ma mut cat mai repede. Bucuresti, here I come! Open your arms! De abia astept sa colind toate locurile misto ( prima data merg sa fumez narghilea ), sa-mi cumpar un catel ( sper sa nu aibe nimic impotriva colegele de camera…altfel imi iau o chinchilla😀 ), sa ies cu cele doua A. ale mele sa ne distram si sa urzim tot felul de planuri. Ah, I get a warm feeling inside when I think about this. Can’t wait! Deja am inceput sa numar cate zile mai sunt. Luna viitoare pe vremea asta, vreau sa fiu in Bucuresti! AM ZIS!

4 Răspunsuri to “That’s it! I’m moving!”

  1. razvan said

    🙂 unii vor sa dispara din bucuresti iar pentru altii e o bucurie, ce ironie

  2. VyRuZ said

    Ajungi în Bucureşti de ziua mea. Tare.
    Îl susţin pe Răzvan: get the heck away from this shitty town.🙂

  3. Jo said

    Ohhh…ar trebui sa veniti in Suceava:) Garantez ca in 2 saptamani o sa iubiti Bucurestiul.

  4. crazyadm1n said

    eu cand am fost in suceava am avut impresia ca sunt la mare :))

Lasă un răspuns

 
