Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

1001 de nopti

Posted by Jo pe August 21, 2006

Stand asa plictisita in casa si uitandu-ma pe geam, la vremea mohorata ( da, ploua la noi, si e si frig ), m-a lovit brusc dorul de mare. Si mi-am amintit cum stateam pe izopren, sub prelata de la cort, cu cafeaua intr-o mana, si cu o tigara in cealalta, si ma simteam ca-n rai. De unde vine 1001 de nopti? De la prelata de la cort, care atarna intr-asa un fel, incat iti amintea de camerele de le vedeai prin desenele animate cu Aladin. Doamne cat de bine era sa stai la umbra, sa nu-ti pese decat de furnicile care se tot urcau pe tine…Si sa-i ascultii pe unii de la cortul vecin, cum canta la acordeon ” Da` nu te las nu te las nu te las…Da` moare lumea , moare lumea de necaz.. ” :)) Ce bine era cand mancam prune proaspat culese…sau cand adormeam fara sa-mi dau seama cu jumate de corp la soare si ma trezeam toata in dungi.
Ah…salatele de rosii cu castraveti si telemea pe care le-am tot mancat in aproape fiecare dupa amiaza. Prima mea bere intreaga in White Horse. Si cat de bine dispusa m-am simtit dupa aceea. Cana cu oita din care beam bere seara. Si gogosile…Doamne, cat de bune erau gogosile alea. M-as duce pana la mare iar, macar pentru gogosile alea cu topping de ciocolata alba. Mi-e dor de mare. Si nu neaparat de mare in sine, cat de atmosfera de „MA DOARE-N DOS” pe care o simt numai acolo.

Si-o poza cu raiul meu :

Lasă un răspuns

 
