Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Virgina pana la casatorie

Posted by Jo pe August 18, 2006

Din nou, o alta idee de post vine de la ce am citit pe un forum ( nu dau nume pentru ca eu nu fac publicitate gratuita ). Discutia se referea la virginitate in general, si la fetele care isi propun sa se marite virgine. Fiecare cu parerea lui. Unii ca e de admirat, altii ca nu ar face asa ceva. Mustarul mi-a sarit cand o copilita de vreo 15 ani, cu multa activitate sexuala ( deja ) la dosar, spune ca ii vine sa se dea cu capul de pereti cand citeste afirmatii de genul „fetele care isi doresc sa se marite virgine au principii, si e un lucru de admirat „. Da, inteleg, ea a preferat cealalta varianta. Dar nu poti sa vii sa arunci cu noroi in parerile celorlalti, si sa ai pretentia ca opinia ta sa fie singura respectata. De asemenea, domnisoara respectiva era si foarte ofuscata ca se lega lumea de ea ca isi expusese viata sexuala pe forum. Mi se pare evident ca fiecare sa isi spuna opinia despre lucrul asta, atata timp cat EA a decis sa il faca public. Din moment ce iei o decizie, te candesti la consecinte si ti le asumi. Nu poti sa ai pretentia ca lumea sa reactioneze asa cum vrei tu, pentru ca , desi se intampla ca multi sa avem parerei oarecum asemanatoare, majoritatea oamenilor gandesc diferit. Si atunci, e normal ca unii sa aprobe, si altii sa dezaprobe. Dar ce nu intelege respectiva domnisoara, e ca pudicitatea e inca o calitate. La fel si discretia. Nu iti cere nimeni sa fii usa de Biserica, sau sa te mariti virgina. Dar totusi, respectul fata de ceilalti se cere. Si cand nu oferi respect, mi se pare normal sa nu primesti respect. Cu ce moneda dai, cu aia primesti.

Asa, revenind la fetele care isi propun sa se marite virgine. Da, din punctul meu de vedere nu e tocmai o decizie corecta. Dar e decizia lor, si atata timp cat au vointa si puterea sa o urmeze pana la capat, e demn de apreciat. Sincer, le admir. Eu nu am vointa nici macar sa ma las de fumat. Sunt sclava slabiciunilor mele. La fel, admir oricare om cu ambitie, in orice domeniu. Pentru ca stiu ca de cele mai multe ori e destul de dificil sa urmezi o decizie pana la final.

Un răspuns to “Virgina pana la casatorie”

  1. kittin said

    Fiecare are dreptul la ideile lui… Personal, nu sunt de acord cu maritisul virgina. In primul rand, nu prea le am cu dogma religioasa, nu sunt ateu, dar am parerile mele, putin (mai mult) diferite de cele bisericesti. Nu cred ca e nimeni acolo, pe un nor (inseamna ca vara ne paraseste de tot…😦 ) care sa pedepseasca aspru fetele care nu au pasit in fata altarului neprihanite. Pe ei nu-i pedepseste, ca sunt de’ai lui (Dumnezeu, oarecum, e barbat, nu? Stie ca au si ei nevoi!?!). In al doilea rand, cred ca trebuie sa iti cunosti partenerul/partenera inainte sa faci un pas decisiv. Am intalnit inviata mea (desi nu lunga la 20 ani) multe cazuri de pus parul pe bigudiuri. Daca iti dai seama ca nu te poate satisface si pe planul asta? Poate poti trece peste, exista abstinenti. Dar aia nu ajung sa o duca prea bine dupa un timp… Hormonii lucreaza si fie ca vor preotii, fie ca nu, o dereglare e iminenta. Cunosc o fata care a facut operatie de extirpare al unui ovar datorita abstinentei (cel putin asa preindeau doctorii, daca nu cumva voiau sa isi mai puna bani pentru Jauarul frumos din revista de saptamana trecuta). Sau daca iti dai seama ca nu va potriviti aici? Ca pur si simplu, oricat ati incerca si discuta nu se poate? Iar e o problema. Abia ne-am casatorit? Hai din nou la Primar sa ne dez-casatoreasca, ca nu se poate asa…
    Cat despre „don’shoara” (desi nu cred ca i se mai potriveste apelativul…) corect, a fost decizia ei sa fie indiscreta asa ca sa o duca pana la capat…
    Scuze pentru reply-ul prea lung…

Lasă un răspuns

 
