Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Sven Kommt! Varianta 2D a lui Sven Bomwollen

Posted by Jo pe August 18, 2006

Banuiesc ca toata lumea a auzit, macar odata, de Sven. Dupa primele 4 variante, a aparut si varianta 2d – Sven Kommt. Ideea jocului e aceeasi : trebuie sa…umm…iubesti oitele🙂 Se putea si mai bine din punct de vedere al graficii, insa jocul e, in mare parte, dragut. Si pentru ca eu m-am chinuit destul de tare, cu germana mea de balta, sa iau de pe net jocul, vreau sa va scutesc de asta. Aveti mai jos cateva screenshot-uri, si link-ul de unde puteti lua jocul ( nu stiu sigur daca e varianta demo, ca nu am jucat prea mult ) Enjoy!

Download

           

           

5 Răspunsuri to “Sven Kommt! Varianta 2D a lui Sven Bomwollen”

  1. vathia said

    daca asta e 3d eu imi tai ceva in 2d. deci e 2d toata ziua. si noaptea.

  2. Jo said

    Pardon, informatiile le-am luat de pe site-ul lor oficial, si acolo asa scria :-S My mistake. O sa modific !

  3. crazyadm1n said

    Intre timp a aparut si Sven Kommt 2
    Link de dl aici : http://www.oxyshare.com/get/66181967144b64256078ef5.01773849/Sven_Kommt2(SVEN6).rar.html

  4. Jo said

    Mda, doar ca varianta aia nu merge🙂 O gasisem si eu pe net.

  5. anony said

    Would anyone mind setting up a torrent? Oxyshare no longer has it, and Rapidshare is to slowwwwww.

Lasă un răspuns

 
