Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Viata bate Filmul!

Posted by Jo pe August 17, 2006

Cam de dimineata ma gandesc sa scriu un post pe tema asta. In ultima vreme, tot ce se intampla cu mine si in jurul meu mi se pare desprins dintr-un film prost. Si culmea e ca, tocmai realitatea inspira filmele. Dupa o perioada destul de indelungata, in care am fost ba eu plecata, ba ea, am reusit sa ma intalnesc cu una din bunele mele prietene, si sa facem un schimb de vorbe. Printre altele, mi-a povestit cum a fost la munte. Si nu atat ce i s-a intamplat ei, cat ce li s-a intamplat altora. Orgii sexuale, mai ceva ceva ca-n filme. Haha! Da! Viata bate filmul. Scenariul? De vis! Se iau 7 tipi (sau mai multi, dupa preferinte ), o tanara domnisoara ( sau mai multe ) , se imbata bine, si se pun in aceeasi camera. Rezultatul? Banuiesc ca vi-l imaginati. Mi se pare foarte degradanta situatia asta. In contextul in care nu ai sindromul Ed. Zachary ( o sa scriu ceva mai incolo despre asta ) si esti in stare sa gasesti pe cineva care sa se culce cu tine din placere, nu vad de ce te-ai injosi sa imparti o femeie cu multi altii ( in contextul asta, o femeie care probabil avea bolile cu s si multe altele ), si sa te si amuzi din chestia asta. La naiba! Ma gandeam ca am evoluat de la stadiul de primate lipsite de creier, si e trist sa descopar ca nu e deloc asa. Suntem (ma rog, unii nu suntem ) condusi in continuare de nevoile fizice, iar cele spirituale aproape ca nici nu mai exista. Involuam odata cu evolutia tehnologiei. Unora li se pare amuzant. Mie mi se pare tragic. As fi preferat sa se aprinda luminile si sa fi fost doar un film.Dar, din pacate, asta e viata. Si viata bate intotdeauna filmul.

Lasă un răspuns

 
